Curs de Màrqueting de continguts per a comunicadors

Objectius
Aquest curs vol introduir els estudiants en la interrelació entre el marketing com a disciplina de promoció i optimització de productes i serveis, i el contingut entès com el conjunt de materials o recursos generats en la pràctica comunicativa i periodística, i per això es proposa reptes pràctics plantejats amb un ordre seqüencial i que permetran implementar-ho i aplicar-ho en un context realista.
Perfils
Graduats o professionals de la comunicació, el periodisme, el marketing o els social media, que vulguin actualitzar els seus coneixements en marketing de continguts.
Competències
  • Dissenyar, produir i avaluar continguts multimèdia i formats de comunicació informativa participativa.
  • Comprendre i analitzar críticament els canvis socials, polítics i econòmics, i com repercuteixen en la comunicació.
  • Obtenir un coneixement crític i en profunditat de les fonts informatives: evolució, funcions i formes d'explotació.
  • Dominar els processos per al disseny, la implementació i l'avaluació de projectes periodístics.
  • Aplicar tècniques avançades per a l'explotació, la interpretació, la visualització i la representació de les dades periodístiques.
  • Desenvolupar habilitats narratives adaptades a diferents tipus de contingut i canals de distribució especialitzats.
A qui es dirigeix
Graduats o professionals de la comunicació, el periodisme, el marketing o els social media que vulguin actualitzar els seus coneixements en marketing de continguts.
Sortides professionals

10% dte. matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de descompte si et matricules fins al 6 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.