Curs de Comunicació i intervenció professional en el conflicte

Et convidem a realitzar aquest curs de Comunicació i Intervenció Professional en el Conflicte, en què et formaràs com a professional de la conflictologia.

Treballaràs habilitats i competències relacionades amb la comunicació i la gestió del conflicte que poden ser útils per a professionals de diferents àmbits com el social (treballadors socials, educadors socials, etc.), del dret (advocats, jutges, etc.), educatiu (mestres, educadors, psicopedagogs, etc.), entre d'altres.

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Comunicació i intervenció professional en el conflicte

Idioma: Castellà

El curs de Comunicació i Intervenció Professional en el Conflicte està format per dues unitats diferenciades

• Unitat 1. Comunicació i conflicte
  • Unitat 2. Intervenció professional en el conflicte

En el conjunt de l'assignatura, es tractarà el tema de la comunicació i la seva vinculació amb el conflicte (des de la seva creació fins a les possibles estratègies de resolució vinculades a la comunicació) i, alhora, es desenvoluparan diferents estratègies professionals que el professional de la conflictologia ha d'adquirir i dominar.

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.