Curs de Relacions amb els mitjans

Direcció acadèmica

Dra. Elisenda Estanyol

Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i professora associada del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de l'Istituto Europeo di Design (IED). Ha estat professora visitant a la Leeds Beckett University (UK). Doctora en Publicitat i Relacions Públiques i llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Comunicació Empresarial especialitzada en Tecnologies Digitals per la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Ha rebut el Premi Prat Gaballí 2014 de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques atorgat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i és membre del comitè organitzador del Congrés Internacional de Relacions Públiques Barcelona PR Meeting. Durant la seva trajectòria professional, ha compaginat l'activitat acadèmica amb la gestió de comunicació en empreses consultores de comunicació i relacions públiques internacionals com ara Llorente & Conca i Hill + Knowlton Strategies. Ha treballat com a responsable de relacions institucionals i esdeveniments en els departaments de comunicació de diverses empreses i institucions.

10% dte. matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de descompte si et matricules fins al 6 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.