Curs de Relacions amb els mitjans

Objectius
  • Dissenyar estratègies per influir en el contingut que transmeten els mitjans de comunicació i participar en la construcció de l'agenda mediàtica.
  • Crear i editar continguts periodístics en un entorn multiplataforma.
  • Aplicar estratègicament les tècniques de relacions públiques específicament dirigides als mitjans de comunicació.
Perfils
Graduados o profesionales de la comunicación, el periodismo o las relaciones públicas, que quieran actualizar sus conocimientos en la relación con los medios de comunicación.
Competències
  • Saber comunicar les pròpies conclusions ¿i els coneixements i les raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Usar i aplicar les TIC en l'àmbit acadèmic i professional.
  • Comunicar amb eficàcia, integrant les idees complexes i argumentant-les de manera persuasiva.
  • Comunicar adequadament de forma oral i escrita.
  • Identificar les dinàmiques dels mass media i els social media per dissenyar i implementar accions de gabinet de premsa aplicant una correcta expressió oral i escrita.
  • Aplicar sistemes d'avaluació de la reputació (offline i online) d'empreses i institucions, detectant possibles conflictes potencials (issues management) per elaborar, dirigir i gestionar plans de comunicació de crisi.
  • Saber adaptar el missatge comunicatiu a les especificitats del sector en què opera l'organització, identificant els stakeholders, mitjançant els diferents canals de comunicació tradicionals i emergents.
A qui es dirigeix
Graduats o professionals de la comunicació, el periodisme o les relacions públiques, que vulguin actualitzar els seus coneixements en la relació amb els mitjans de comunicació.
Sortides professionals
  • Crear i editar continguts periodístics en un entorn multiplataforma.

10% dte. matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de descompte si et matricules fins al 6 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.