Curs de Màrqueting en temps de pandèmia: redueix la distància social fent servir l'empatia

Com podem reduir la distància social en la nostra feina de comunicació i màrqueting?

L'escenari de la COVID-19 ens obliga a ampliar la distància física, però, més que mai, no hem d'ampliar la distància mental amb els nostres clients i usuaris. Ens interessa practicar un màrqueting digital empàtic.

Inici: 18 novembre 2020

Títol: Màrqueting en temps de pandèmia: redueix la distància social fent servir l'empatia

Idioma: Castellà

Aquest curs té una durada de 4 setmanes  (1 ECTS) i comença el dia 18 de novembre i finalitza el dia 16 de desembre.

Per màrqueting digital empàtic entenem totes les accions de comunicació i màrqueting que ens acostin al nostre usuari encara que el tinguem lluny.

Tant si administrem directament el nostre propi negoci, com si ens especialitzem en l'àmbit de la comunicació i el màrqueting o encara ens hi estem formant, ens interessa entendre el context social actual per dissenyar bones estratègies comunicatives i per executar plans d'acció que superin la distància física amb els nostres públics objectius. No solament amb eines digitals, sinó també per mitjà d'actituds més humanitzades que mai.

No serà un bon màrqueting digital si no sabem ser empàtics.

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

A partir del 18 de novembre.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.