Curs de Reduïm la distància social: comunicació i màrqueting digital empàtic

Com podem reduir la distància social en la nostra feina de comunicació i màrqueting?

L'escenari de la COVID-19 ens obliga a ampliar la distància física, però, més que mai, no hem d'ampliar la distància mental amb els nostres clients i usuaris. Ens interessa practicar un màrqueting digital empàtic.

Inici: 18 novembre 2020

Títol: Reduïm la distància social: comunicació i màrqueting digital empàtic

Idioma: Castellà

Per màrqueting digital empàtic entenem totes les accions de comunicació i màrqueting que ens acostin al nostre usuari encara que el tinguem lluny.

Tant si administrem directament el nostre propi negoci, com si ens especialitzem en l'àmbit de la comunicació i el màrqueting o encara ens hi estem formant, ens interessa entendre el context social actual per dissenyar bones estratègies comunicatives i per executar plans d'acció que superin la distància física amb els nostres públics objectius. No solament amb eines digitals, sinó també per mitjà d'actituds més humanitzades que mai.

No serà un bon màrqueting digital si no sabem ser empàtics.

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.