Curs de Com organitzar esdeveniments virtuals

A causa de la situació d'emergència sanitària i de les mesures de distanciament social posteriors, el sector dels esdeveniments ha hagut de fer una reconversió d'urgència, creixent i expandint-se dins de l'àmbit virtual. Aquesta reconversió ha obligat els professionals del sector a traslladar les experiències socials que són els esdeveniments a experiència d'usuari (UX) d'entorns digitals, superant les barreres de comunicació, interacció i engagement que puguin aparèixer.

Inici: 18 novembre 2020

Títol: Com organitzar esdeveniments virtuals

Idioma: Castellà

Aquest curs té una durada de 4 setmanes  (1 ECTS) i comença el dia 18 de novembre i finalitza el dia 16 de desembre.

Aquesta situació ha obligat els professionals a adaptar-se urgentment a un entorn digital per al qual no estaven preparats. El sector demana cada vegada de manera més urgent el coneixement d'entorns digitals i la capacitat d'organitzar esdeveniments virtuals. En aquest curs adquiriràs els coneixements per a l'organització d'esdeveniments virtuals i híbrids, a més de programaris aplicats, eines de comunicació, ludificació, engagement i tot el que fa falta per portar a terme esdeveniments virtuals en entorns segurs i dinàmics per al teu assistent.

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

A partir del 18 de novembre.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.