Curs de Com organitzar esdeveniments virtuals

A causa de la situació d'emergència sanitària i de les mesures de distanciament social posteriors, el sector dels esdeveniments ha hagut de fer una reconversió d'urgència, creixent i expandint-se dins de l'àmbit virtual. Aquesta reconversió ha obligat els professionals del sector a traslladar les experiències socials que són els esdeveniments a experiència d'usuari (UX) d'entorns digitals, superant les barreres de comunicació, interacció i engagement que puguin aparèixer.

Inici: 18 novembre 2020

Títol: Com organitzar esdeveniments virtuals

Idioma: Castellà

Aquesta situació ha obligat els professionals a adaptar-se urgentment a un entorn digital per al qual no estaven preparats. El sector demana cada vegada de manera més urgent el coneixement d'entorns digitals i la capacitat d'organitzar esdeveniments virtuals. En aquest curs adquiriràs els coneixements per a l'organització d'esdeveniments virtuals i híbrids, a més de programaris aplicats, eines de comunicació, ludificació, engagement i tot el que fa falta per portar a terme esdeveniments virtuals en entorns segurs i dinàmics per al teu assistent.

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.