Curs de Com escriure un guió fantàstic (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Us proposem un viatge pràctic a l'anàlisi i l'escriptura d'històries de gènere fantàstic utilitzant les tècniques narratives i dramàtiques que ens ofereix el guió cinematogràfic, a partir dels tres grans blocs que divideixen el gènere en fantasia, terror i ciència-ficció. Ens endinsarem en l'escriptura fantàstica tenint sempre en compte aquells elements que fan que aquest gènere porti l'espectador no solament a mons inimaginables, sinó també al fons de les seves emocions més terribles.

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Com escriure un guió fantàstic (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Idioma: Castellà

Hem organitzat els continguts d'aquest curs en quatre reptes que contenen principalment una sèrie de vídeos didàctics, produïts especialment per a aquesta assignatura, i manuals relacionats amb l'escriptura del guió cinematogràfic. A cadascun d'aquests reptes hi ha associades una sèrie d'activitats avaluables i també exercicis puntuals que realitzarem en el fòrum d'aquesta assignatura.

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.