Accés obert Vols més informació?

Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació

Direcció dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació

Daniel Riera i Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris; i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Direcció del programa

Jose Antonio Morán Moreno

Doctor en Enginyeria Electrònica per la Universitat Ramon Llull. La seva activitat docent està relacionada amb el processament de senyals digitals i els sistemes de comunicació. El seu àmbit de recerca gira a l'entorn de l'experimentació pràctica en l'enginyeria de l'aprenentatge en línia. El seu àmbit de recerca gira a l'entorn de l'experimentació pràctica en l'enginyeria de l'aprenentatge en línia.

Accés obert:
fins al 26 de juliol inclòs

Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

anticipada

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari.

El paper del 5G com a motor de la indústria i la societat

Sessió informativa del grau