Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació

Grau

El paper estratègic dels professionals STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics i la seva aplicació creixent en els diferents sectors de l'economia ha disparat la demanda de professionals de les telecomunicacions. Les tecnologies i serveis de telecomunicació s'han convertit en un element indispensable per al funcionament de qualsevol negoci, empresa o institució.

En conseqüència, l'auge de noves aplicacions tecnològiques com les Smart Cities, IOT (Internet of Things), la indústria 4.0, l'anàlisi de dades i Big Data o la Intel·ligència artificial generarà una demanda creixent dels professionals de les telecomunicacions en els propers anys.

Inici: 19 febrer 2020

Títol: Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació

Si tens un Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) consulta els reconeixements de crèdits del Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació.

Dins d'aquest context, la UOC ofereix el grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació online, una titulació oficial d'alt nivell i rigor acadèmic que acredita el graduat com a enginyer tècnic de telecomunicació perquè pugui exercir professionalment en aquest àmbit.

El Grau proporciona una formació integral en competències professionals per a l'exercici de la professió d'enginyer tècnic de telecomunicació. L'entorn d'aprenentatge d'aquest grau ofereix a l'estudiant una gran varietat de recursos, incloent l'accés a recursos de laboratoris virtuals per treballar amb entorns de simulació, així com a laboratori a casa i laboratori remot en què treballar programari i maquinari.

El graduat en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació és un professional capaç expert en el disseny, anàlisi, la implementació, l'explotació i la gestió de components i processos en l'àmbit de les TIC. A part de la formació tecnològica, aquest programa també forma l'estudiant en la gestió de projectes i organitzacions, i altres competències transversals.

L'estudiant complementa la seva formació comuna obligatòria amb una especialització en un àmbit de tecnologia específica (Menicó):

• Sistemes de Telecomunicació
  • Sistenes Telemàtics
  • Sistemes Audiovisuals

L'equip docent acompanya l'estudiant en el seu procés d'aprenentatge a partir de la seva experiència acadèmica i professional.

Descarrega't el fullet informatiu del grau

Titulació oficial

El grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació de la UOC condueix a l'obtenció d'un títol oficial i homologat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport en el Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, publicat en el BOE núm. 34-2013 el 8 de febrer de 2013.

Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país

Consulta més detalls sobre:

+ Homologació

+ Legalització

Qualitat de la titulació

La qualitat d'aquest programa està avalada per l'AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya), la qual assegura el rigor i l'acompliment dels estàndars exigits a l'EEES.

+ Qualitat de la titulació

Propera matrícula:
octubre 2019

Pagament fraccionat.

Pots fraccionar el pagament del teu grau en quotes. Quota inicial del 35% de la matrícula

Següent quota, al desembre

Titula't en #eltuquevolsser