Grau de Màrqueting i Investigació de Mercats

El grau de Màrqueting i Investigació de Mercats online de la UOC brinda una àmplia formació en les diferents àrees de valor de l'empresa i aprofundeix en l'àmbit del màrqueting digital i en les funcions específiques de la investigació de mercats.

Inici: 16 febrer 2022

Títol: Màrqueting i Investigació de Mercats

Per què estudiar el grau de Màrqueting i Investigació de Mercats online de la UOC?

El grau de Màrqueting i Investigació de Mercats online de la UOC et proporciona les capacitats analítiques i directives necessàries per:

• Desenvolupar coneixements i habilitats en la direcció estratègica de màrqueting.
  • Dissenyar iniciatives de comunicació des d'una òptica integral.
  • Aplicar eines d'investigació de mercats que disminueixin el risc en la presa de decisions empresarials.

Aquest grau t'ensenya les oportunitats que ofereixen internet i els mitjans digitals per aportar valor als clients i aconseguir els objectius de negoci. Així mateix, et prepara per utilitzar els mitjans digitals i les solucions tecnològiques actuals en la investigació de màrqueting.

El màrqueting: una assignatura obligatòria per a les empreses

Cursar aquesta titulació d'alt nivell i rigor acadèmic t'habilita per entendre les tendències en màrqueting i investigació de mercats actuals.

Et capacitem per afrontar els nous reptes que es dibuixen en la societat actual i en el context de les TIC. També per conèixer el mercat, prendre decisions, planificar i gestionar el temps de manera òptima mitjançant aquestes noves tecnologies.

L'orientació d'aquest grau és, abans que res, professionalitzadora i ofereix la possibilitat d'aprofundir en les següents especialitzacions o mencions:

• Comunicacions de Màrqueting
  • Màrqueting Global
  • Màrqueting Digital i Comerç Electrònic

El grau de Màrqueting i Investigació de Mercats online et proporciona les eines perquè aprenguis a comunicar-te de manera adequada, tant per escrit com oralment, en la teva pròpia llengua i en anglès.

Desenvoluparàs les habilitats necessàries, i practicaràs i difondràs un comportament innovador, dialogant, ètic i responsable. A més, en aquest grau apostem per la incorporació dels principis de la gestió responsable i pel compliment dels reptes establerts en l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible.

Segueix-nos a : @UOCecoempresa - #UOCempresa

Descarrega't el fullet informatiu del grau de Màrqueting i Investigació de Mercats

Titulació oficial

El grau de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC és una titulació que ha estat verificada pel Consell d'Universitats, i la Generalitat de Catalunya n'ha autoritzat la implantació, segons el que marca la legislació vigent.

Els títols universitaris oficials de la UOC tenen validesa en tot el territori espanyol, tenen efectes acadèmics plens i habiliten, si escau, per a la realització d'activitats professionals regulades, d'acord amb la normativa que en cada cas resulti aplicable.

Aquests títols s'expedeixen juntament amb el suplement europeu al títol (SET), que facilita informació sobre els estudis cursats per l'estudiant, els resultats obtinguts, les capacitats professionals assolides i el nivell de la titulació en el sistema espanyol d'educació superior, amb la finalitat de facilitar-ne el reconeixement i promoure la mobilitat d'estudiants i titulats dins de l'espai europeu d'educació superior (EEES).

La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país.

Consulta més detalls sobre:

+ Homologació

+ Legalització

Qualitat de la titulació

La qualitat d'aquest programa està avalada per l'AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya), la qual assegura el rigor i l'acompliment dels estàndars exigits a l'EEES.

+ Qualitat de la titulació

Accés obert

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Amb la col·laboració de:

anticipada

Fins a un 8% de dte en graus i màsters universitaris que inicien docència al febrer, fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari, informa-te'n