Màrqueting i Investigació de Mercats

Grau

Objectius

L'objectiu principal del grau de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC és preparar professionals versàtils i capaços d'adaptar-se i de desenvolupar funcions de direcció i gestió de màrqueting en qualsevol institució pública o privada, com també d'encarregar-se de funcions específiques de investigació comercial, o d'iniciar el seu propi negoci.

Perfils

El pla d'estudis del grau de Màrqueting i Investigació de Mercats dissenyat per la UOC pretén formar professionals polivalents i dotar-los d'una base sòlida de coneixements i habilitats sobre la disciplina, la qual els capacita per a desenvolupar adequadament les diverses professions relacionades amb els diferents àmbits del màrqueting i la investigació de mercat, i sobretot les relacionades amb les àrees següents:

• Gestió i direcció de màrqueting en el negoci
  • Investigació comercial o de mercats
  • Gestió i direcció d'activitats de distribució comercial
  • Direcció de programes de comunicació integrada en el màrqueting
  • Gestió i direcció d'iniciatives de comerç electrònic i negoci electrònic
  • Gestió i direcció d'iniciatives comercials i de negoci en mercats exteriors i desenvolupament de funcions comercials i de direcció de la força de vendes

Competències

Les competències del grau de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC són les següents:

Competències transversals

• Capacitat per a aprendre a adoptar actituds i comportaments d'acord amb una pràctica professional ètica i responsable.
  • Capacitat per a buscar, identificar, organitzar i utilitzar adequadament la informació.
  • Capacitat per a analitzar, organitzar i planificar l'activitat professional d'una manera òptima.
  • Capacitat per a l'anàlisi crítica i la síntesi.
  • Capacitat per a treballar en equip i en xarxa en entorns multidisciplinaris.
  • Capacitat per a la negociació.
  • Capacitat per a utilitzar i aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en els àmbits acadèmic i professional.
  • Capacitat per a emprendre i innovar.

Competències específiques

• Capacitat per a analitzar i comprendre les forces del mercat que influeixen en les activitats comercials i de negoci.
  • Capacitat per a aplicar els coneixements teòrics i les eines de investigació dels mercats en la definició de solucions de negoci.
  • Capacitat per a dissenyar i desplegar plans integrals de màrqueting.
  • Capacitat per a entendre i fer entendre la importància, en una organització, d'adoptar una orientació cap al mercat i la relació amb el client.
  • Capacitat per a concebre i desenvolupar estratègies de negoci que impliquin un ús intensiu de les TIC, en general, i d'internet i els sistemes de comerç electrònic, en particular.
  • Capacitat per a desplegar coneixements i habilitats en la direcció estratègica de màrqueting.
  • Capacitat per a dissenyar i desplegar iniciatives de comunicació de màrqueting amb una òptica integral.
  • Capacitat per a planificar decisions de màrqueting en la distribució comercial i la gestió de producte en el canal.
  • Capacitat per a dissenyar i desplegar iniciatives de negoci adaptades a mercats globals.
  • Capacitat per a planificar iniciatives de venda orientades al client i per a liderar equips de vendes.
  • Capacitat per a aprendre a valorar críticament situacions empresarials i gestionar eficientment una empresa o organització.

Competències pròpies de la UOC

• L'ús i aplicació de les TIC en l'àmbit acadèmic
  • La comunicació en una llengua estrangera (anglès).

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Sol·licita l'accés

Amb la col·laboració de:

logo cmb

Pagament fraccionat.

Pots fraccionar el pagament del teu grau en quotes. Quota inicial del 35% de la matrícula

Següent quota, al desembre