Història, Geografia i Història de l'Art (interuniversitari: UOC, UdL)

Grau

Direcció dels Estudis d'Art i Humanitats

Joan Fuster Sobrepere

Doctor en Història per la Universitat Pompeu Fabra i Llicenciat en Filosofia i Lletres per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment és professor agregat a la UOC on dirigeix els Estudis d'Arts i Humanitats. Forma part del grup de recerca consolidat IdentiCat, i la seva recerca ha girat entorn de la història política i cultural de Catalunya en l'època contemporània i especialment en la ciutat de Barcelona. Ha estat director de la revista d'història L'Avenç (1985-1988), vicerector de Relacions institucionals i cultura a la UOC (2001-2005), director del Centre de Barcelona de la Universitat Internacional Menéndez y Pelayo (2007-2014). L'any 2005 va rebre el Premi Ciutat de Barcelona d'Història.

Directors del Programa

Jaume Claret Miranda (UOC)

Doctor en Història per la UPF (1998). Llicenciat en Ciències de la Comunicació per la UAB (1996) i en Humanitats per la UPF (1998). La seva recerca s'ha centrat en la historia intel·lectual, cultural i política espanyola i catalana durant el període contemporani. Actualment és investigador principal del projecte de recerca Regiocat. Regionalisme a Catalunya sota el règim de Franco: discursos i pràctiques, i director del grau d'Història, Geografia i Història de l'Art de la UOC.

Manel López Esteve (UdL)

Doctor en Història per l'Institut Universitari d'Història Jaume Vicens Vives (IUHJVV) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). És professor associat de la Universitat de Lleida i investigador del Centre d'Estudis dels Moviments Socials i de l'IUHJVV de la UPF. Llicenciat en Història per la UdL i Màster en Història i Diploma d'Estudis Avançats per la UPF ha centrat les seves investigacions en la història social i política de la Catalunya i l'Estat espanyol dels anys trenta, la conflictivitat agrària i la configuració dels antifeixismes al període d'entreguerres.

Propera matrícula:
abril 2019

Sexe
Data naixement

Juntament amb:

logo-udl

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau, quota inicial del 35% de la matrícula.
Següent quota, a l'abril.

Sexe
Data naixement