Grau d'Història, Geografia i Història de l'Art (interuniversitari: UOC, UdL)

El grau d'Història, Geografia i Història de l'Art online de la UOC i la UdL està dissenyat per formar-te en la comprensió multidisciplinària del nostre món. D'aquesta manera, podràs respondre a una demanda creixent de contextualització i continguts per part de la societat i de les indústries de la comunicació.

Inici: 16 febrer 2022

Títol: Història, Geografia i Història de l'Art (interuniversitari: UOC, UdL)

Per què estudiar el grau d'Història, Geografia i Història de l'Art online de la UOC i la UdL?

La història, la geografia i l'art permeten aprofundir en el coneixement racional i crític del passat i en el llegat de les diferents cultures. Per tant, la combinació de les tres disciplines és la millor estratègia per entendre la complexitat del present.

El grau d'Història, Geografia i Història de l'Art a distància et permet definir, mitjançant les assignatures optatives, l'itinerari que s'adapti millor als teus interessos, necessitats i expectatives, i també prioritzar una disciplina (o una combinació de disciplines).

Estudiar aquestes tres disciplines en un mateix grau t'ajudarà a desenvolupar una mirada interdisciplinària del món en què vivim. També aprendràs a dominar eines metodològiques de cada àmbit i adquiriràs la capacitat d'analitzar, comprendre i interpretar la diversitat històrica, cultural i artística.

Totes les competències adquirides en aquest grau online et donaran la flexibilitat necessària per adaptar-te a un mercat laboral condicionat pels continus canvis i transformacions de la societat.

Un grau totalment online impartit per la UOC i la UdL

El programa interuniversitari UOC-UdL permet sumar l'experiència i el prestigi del professorat de dos centres amb una trajectòria de dècades d'experiència docent i investigadora.

Pots cursar el nombre d'assignatures que vulguis per semestre i adaptar-les al teu ritme. En l'apartat del pla d'estudis trobaràs la semestralització suggerida del grau, però et recomanem que consultis el teu tutor personal sobre quines són les millors opcions per començar el curs, d'acord amb el temps d'estudi de què disposis i les teves circumstàncies personals o professionals.

Descarrega't el fullet informatiu del grau d'Història, Geografia i Història de l'Art

El grau d' Història, Geografia i Història de l'Art de la UOC és una titulació que ha estat verificada pel Consell d'Universitats, i la Generalitat de Catalunya n'ha autoritzat la implantació, segons el que marca la legislació vigent.

Els títols universitaris oficials de la UOC tenen validesa en tot el territori espanyol, tenen efectes acadèmics plens i habiliten, si escau, per a la realització d'activitats professionals regulades, d'acord amb la normativa que en cada cas resulti aplicable.

Aquests títols s'expedeixen juntament amb el suplement europeu al títol (SET), que facilita informació sobre els estudis cursats per l'estudiant, els resultats obtinguts, les capacitats professionals assolides i el nivell de la titulació en el sistema espanyol d'educació superior, amb la finalitat de facilitar-ne el reconeixement i promoure la mobilitat d'estudiants i titulats dins de l'espai europeu d'educació superior (EEES).

La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país.

Consulta més detalls sobre:

Homologació

Legalització

Qualitat de la titulació

La qualitat d'aquest programa està avalada per l'AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya), la qual assegura el rigor i l'acompliment dels estàndars exigits a l'EEES.

+ Qualitat de la titulació

Accés obert

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Juntament amb:

anticipada

Fins a un 8% de dte en graus i màsters universitaris que inicien docència al febrer, fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari, informa-te'n