Inscripció oberta: fins al 8% de dte.

Grau online d'Història, Geografia i Història de l'Art (UOC, UdL)

Informa't i accedeix al Campus sense compromís

• Des del present estudia el passat per a preparar el futur
  • Descobreix el vincle entre la història, la geografia i l'art
  • Continguts amb referents clàssics i actuals

Informa't

Gènere
En quin idioma desitges rebre la informació?
Titulacions oficials UOC

Estudis que et preparen pels teus reptes professionals.

Sessions Informatives

Connecta't online i en directe per conèixer tots els detalls de la titulació.

100 % online

Pioners en
e-learning

Acompanyament
personalitzat

Per què triar aquest programa?

El grau d'Història, Geografia i Història de l'Art de la UOC i la UdL està dissenyat per formar-te en la comprensió multidisciplinària del nostre món. D'aquesta manera, podràs respondre a una demanda creixent de contextualització i continguts per part de la societat i de les indústries de la comunicació.

El programa permet sumar l'experiència i el prestigi dels dos centres amb una trajectòria de dècades d'experiència docent i investigadora.

• Inici

25 set. 2024

• 100 %

Crèdits

• Idiomes: Català, Castellà

• Titulació oficial

Sol·licita l'accés

Una formació pensada per a tu

Aquest grau es dirigeix a estudiants amb inquietuds en l'àmbit de la història, la geografia i la història de l'art, interessats a entendre la complexitat del món actual, i que vulguin aprofundir en els creuaments de temps, espais i experiències que ens precedeixen i que ens defineixen com a societat.

El programa també resulta interessant per a aquelles persones que ja tinguin estudis en altres branques afins i vulguin ampliar la seva formació i especialització.

Aquest programa proporciona els coneixements i les competències necessaris per a formar:

• Professionals de l'àmbit històric, geogràfic, cultural i artístic com a experts en l'anàlisi i la interpretació de les diferents disciplines, en institucions públiques i/o privades.
  • Professionals experts en ensenyament i aprenentatge dels processos històrics, geogràfics i artisticoculturals.
  • Professionals capacitats per a la recerca científica, la conservació patrimonial i la producció de continguts.

Els graus online de la UOC

Els nostres graus oficials online t'ofereixen una formació universitària flexible orientada al món professional. Aquests estudis superiors et preparen per encarar els reptes del mercat laboral.

Els nostres graus universitaris són oficials i estan homologats. Aconsegueix un títol oficial amb un mètode d'aprenentatge únic, 100 % online i amb l'acompanyament continuat del professorat.

Per què estudiar a la UOC?

Testimonis

«Volia créixer professionalment. La UOC m'ha ofert no estancar-me»
Alba Camacho
Investigadora, Psicòloga i graduada a la UOC
«Amb la Metodología UOC fas una mica cada setmana i arribes aprenent»
Ricardo Ibarra
Director d'una ONG i graduat a la UOC

Graus universitaris oficials i homologats

Els graus universitaris online de la UOC són titulacions oficials adaptades al sistema universitari europeu (espai europeu d'ensenyament superior, EEES). Són avalades per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) i l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA).

Juntament amb: