Grau de Comunicació

Director dels Estudis

Dr. Jordi Sánchez-Navarro

Director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Doctor en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull (URL) (2005). Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (1996). Participa en projectes de recerca sobre estètica del cinema i l'audiovisual contemporani, cibercultura i cinema, cultura dels videojocs, cultures juvenils i cinema, fans, noves pràctiques cinèfiles i producció en xarxa.
Ha estat subdirector del Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya (2001-2004) i actualment és consultor de programació i coordinador de la secció d'animació (Anima't) del mateix festival. Entre 1996 i 1999 va ser director de Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Email: jsancheznav@uoc.edu
Twitter: @jordisn
Linkedin: https://es.linkedin.com/in/jordisancheznavarro

Directora del Grau

Dra. Judith Clares-Gavilán

Directora del Grau de Comunicació. Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació (UOC). Llicenciada en Periodisme i doctora en Comunicació per la URL. La seva recerca se centra en l'estructura i les polítiques de comunicació, vídeo sota demanda i la televisió connectada. És membre del grup GAME (Grup de recerca en aprenentatges, mitjans i enteniment).

Fins el 8% de dte. per matrícula anticipada

Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés

Formem part de:

Ischools

Matrícula anticipada

Fins a un 8% en graus i màsters universitaris si et matricules fins al 22 de juny inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu grau o màster universitari en quotes.

Sessió informativa

rePENSAR