Grau de Comunicació

Vols ser un comunicador versàtil amb domini dels llenguatges multimèdia, els mitjans digitals i les xarxes socials? Forma't online amb el grau de Comunicació de la UOC.

Aquest programa et proporciona les competències tecnològiques i creatives que necessites per ser un expert en comunicació capaç d'adaptar-se a un entorn canviant, digital i transmèdia.

Si vols treballar en comunicació, sigui com a periodista, publicista, creador audiovisual o relacions públiques, aquest és el teu programa. Aconsegueix una visió estratègica, innovadora i global de la comunicació en tots els àmbits.

Inici: 17 febrer 2021

Títol: Comunicació

Per què hauries d'estudiar el grau de Comunicació online de la UOC?

És un títol oficial amb una visió integradora i transversal de la comunicació. Aquest grau és l'alternativa innovadora als programes tradicionals que separen aquesta formació en tres estudis diferents (Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual i Periodisme).

A més, el grau de Comunicació en línia de la UOC també et permet especialitzar-te en l'àrea que t'interessa més. Pots triar entre les quatre mencions següents:

• Menció de Comunicació audiovisual
  • Menció de Comunicació corporativa i relacions públiques
  • Menció de Periodisme
  • Menció de Publicitat

El pla d'estudis dona una resposta al mercat laboral actual. La comunicació digital requereix professionals flexibles que s'adaptin a les noves tendències, enfocaments i estratègies. Amb la UOC seràs un expert en les noves formes de treball.

Lidera la comunicació digital i domina el llenguatge multimèdia

Si estudies el grau de Comunicació, aprendràs a comunicar segons l'objectiu estratègic que s'hagi establert (informatiu, expressiu o persuasiu) i ho faràs utilitzant els diferents mitjans, canals i suports (digital, audiovisual, escrit o multiplataforma).

Si ets un professional vinculat al sector, aquest programa també et permet ampliar les aptituds que ja tens i adaptar-te a les noves tecnologies. Amb la UOC aconseguiràs noves metes en la teva carrera professional.

Gradua't amb nosaltres i et convertiràs en un professional líder en l'àmbit de la comunicació, amb una mentalitat creativa i innovadora i esperit emprenedor.

Descarrega't el fullet informatiu del grau de Comunicació
Titulació oficial

El grau de Comunicació és una titulació que ha estat verificada pel Consell d'Universitats, i la Generalitat de Catalunya n'ha autoritzat la implantació, segons el que marca la legislació vigent.

Els títols universitaris oficials de la UOC tenen validesa en tot el territori espanyol, tenen efectes acadèmics plens i habiliten, si escau, per a la realització d'activitats professionals regulades, d'acord amb la normativa que en cada cas resulti aplicable.

Aquests títols s'expedeixen juntament amb el suplement europeu al títol (SET), que facilita informació sobre els estudis cursats per l'estudiant, els resultats obtinguts, les capacitats professionals assolides i el nivell de la titulació en el sistema espanyol d'educació superior, amb la finalitat de facilitar-ne el reconeixement i promoure la mobilitat d'estudiants i titulats dins de l'espai europeu d'educació superior (EEES).

La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país.

Consulta més detalls sobre:

Homologació

Legalització

Qualitat de la titulació

La qualitat d'aquest programa està avalada per l'AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya), la qual assegura el rigor i l'acompliment dels estàndars exigits a l'EEES.

+ Qualitat de la titulació

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada
Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Formem part de:

Ischools

Matrícula anticipada fins al 8% dte.

Fins al 15 de desembre en graus i màsters universitaris que comencen docència al febrer

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari, informa-te'n

Sessió informativa

rePENSAR