Propera inscripció: abril 2024

Grau online de Comunicació

Informa't i accedeix al Campus sense compromís

• Et preparem per a ser un comunicador polivalent
  • Aprenentatge basat en casos reals i enfocat a la pràctica
  • Forma't amb experts que et connectaran amb el món professional

Informa't

Gènere
En quin idioma desitges rebre la informació?
Titulacions oficials UOC

Estudis que et preparen pels teus reptes professionals.

Sessions Informatives

Connecta't online i en directe per conèixer tots els detalls de la titulació.

100 % online

Pioners en
e-learning

Acompanyament
personalitzat

Per què triar aquest programa?

Vols ser un comunicador versàtil amb domini dels llenguatges multimèdia, els mitjans digitals i les xarxes socials? Forma't online amb el grau de Comunicació de la UOC i domina àmbits com la publicitat i relacions públiques, la comunicació audiovisual i el periodisme.

• Inici

25 set. 2024

• 100 %

Crèdits

• Idiomes: Català, Castellà

• Titulació oficial

Una formació pensada per a tu

El grau de Comunicació s'adreça a estudiants i/o professionals que aspiren a dedicar-se a la comunicació en algun dels seus múltiples vessants: els mitjans de comunicació, les empreses consultores de relacions públiques, els departaments de màrqueting, les productores audiovisuals, les agències de publicitat, les centrals de mitjans, la comunicació digital i les xarxes socials, les indústries culturals o els gabinets de comunicació, entre d'altres.

Aquest programa també s'adreça a professionals que ja treballen en l'àmbit de la comunicació, amb una mentalitat creativa i innovadora, que volen actualitzar les seves aptituds, i alhora adaptar-se a les noves tecnologies de la informació i la comunicació, en especial la comunicació persuasiva i informativa a les xarxes socials i entorns digitals

El grau ofereix una formació de caràcter general, que es combina amb la possibilitat d'especialització mitjançant quatre mencions d'assignatures optatives:

• Menció de Comunicació audiovisual
  • Menció de Comunicació corporativa i relacions públiques
  • Menció de Periodisme
  • Menció de Publicitat

Els graus online de la UOC

Els nostres graus oficials online t'ofereixen una formació universitària flexible orientada al món professional. Aquests estudis superiors et preparen per encarar els reptes del mercat laboral.

Els nostres graus universitaris són oficials i estan homologats. Aconsegueix un títol oficial amb un mètode d'aprenentatge únic, 100 % online i amb l'acompanyament continuat del professorat.

Per què estudiar a la UOC?

Testimonis

«Volia créixer professionalment. La UOC m'ha ofert no estancar-me»
Alba Camacho
Investigadora, Psicòloga i graduada a la UOC
«Amb la Metodología UOC fas una mica cada setmana i arribes aprenent»
Ricardo Ibarra
Director d'una ONG i graduat a la UOC

Graus universitaris oficials i homologats

Els graus universitaris online de la UOC són titulacions oficials adaptades al sistema universitari europeu (espai europeu d'ensenyament superior, EEES). Són avalades per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) i l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA).

Formem part de: