Relacions laborals i recursos humans

Una empresa pot tenir bons productes, idees o serveis, però no és res sense les persones: són el seu màxim actiu. Els equips de recursos humans són clau en el dia a dia i en la millora de l'empresa. Aprendre a gestionar persones i a organitzar els diferents aspectes del treball son els objectius d'aquests estudis. T'oferim una àmplia gama de programes de Relacions Laborals i Recursos Humans, de diferents nivells i especialitzacions, i sempre amb la garantia del mètode UOC: des d'on siguis, al teu ritme i al nivell professional més alt.

Prepara't i sigues #eltuquevolsser.

Oferta per tipologia d'estudis

anticipada

Fins a un 8% en graus i màsters universitaris fins al 17 de desembre, i 20% de dte en formació de postgrau a partir del 20 de novembre.

Pots fraccionar el pagament del teu grau, màster universitari o programa de postgrau en quotes.

Graus

Màsters universitaris

Màsters, postgraus i especialitzacions

Sessions informatives:

Gener - Març 2020

Vols conèixer la teva futura titulació?

A les sessions informatives de les titulacions oficials, la formació de postgrau i el Centre d'Idiomes Moderns, el professorat presenta els plans d'estudis, la metodologia i les sortides professionals.

Inscriu-te

Com s'estudia a la UOC?

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.
Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.