Gestió cultural i Humanitats

La gestió cultural i la cultura catalana tenen un lloc important en el debat de la cultura contemporània actual. Són sectors amb una gran demanda de professionals ben formats. T'oferim programes de formació de diferents nivells i especialitzacions, i sempre amb la garantia del mètode UOC: des d'on siguis, al teu ritme i al nivell professional més alt.

Prepara't per al futur i sigues #eltuquevolsser.

Oferta per tipologia d'estudis

anticipada

Fins a un 8% en graus i màsters universitaris fins al 17 de desembre, i 20% de dte en formació de postgrau a partir del 20 de novembre.

Pots fraccionar el pagament del teu grau, màster universitari o programa de postgrau en quotes.

Graus

Màsters universitaris

Màsters, postgraus i especialitzacions

Sessions informatives:

Gener - Març 2020

Vols conèixer la teva futura titulació?

A les sessions informatives de les titulacions oficials, la formació de postgrau i el Centre d'Idiomes Moderns, el professorat presenta els plans d'estudis, la metodologia i les sortides professionals.

Inscriu-te

Com s'estudia a la UOC?

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.
Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.