Gestió clínica i direcció d'hospitals

El sector sociosanitari evoluciona cada vegada més. Les noves tecnologies obren un ventall de possibilitats en nous camps i la millora de la relació i el tracte amb el pacient. 20 anys d'experiència en l'aprenentatge virtual (e-learning) i alguns programes pioners en aquestes disciplines fan de la UOC la millor aposta per a millorar la formació en aquest àmbit. T'oferim una àmplia gama de programes relacionats amb la gestió clínica i la direcció d'hospitals, de diferents nivells i especialitzacions, i sempre amb la garantia del mètode UOC: des d'on siguis, al teu ritme i al nivell professional més alt.

Prepara't per al futur i sigues #eltuquevolsser.

Oferta per tipologia d'estudis

Pagament
fraccionat

Pots fraccionar el pagament del teu grau, màster universitari o programa de postgrau en quotes.

Graus

Màsters universitaris

Màsters, postgraus i especialitzacions

Sessions informatives:

Juny - Octubre 2019

Vols conèixer la teva futura titulació?

A les sessions informatives de les titulacions oficials, la formació de postgrau i el Centre d'Idiomes Moderns, el professorat presenta els plans d'estudis, la metodologia i les sortides professionals.

Inscriu-te

Com s'estudia a la UOC?

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.
Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.