Empresa, logística, qualitat i innovació

Nous tipus de treball i noves relacions laborals. Economia sense fronteres i en xarxa. Aprendre a innovar i saber comunicar-ho. Els reptes econòmics del segle XXI requereixen formació del segle XXI. En l'àmbit empresarial de la UOC t'oferim una àmplia gamma de programes, de diferents nivells i especialitzacions, de Gestió econòmica, Innovació i qualitat, Logística, Màrqueting i Recursos humans. Tria el teu i estudia al teu ritme.

Prepara't per al futur i sigues #eltuquevolsser.

anticipada

20% de dte en formació de postgrau i fins a un 8% en graus i màsters universitaris fins al 17 de desembre.

Pots fraccionar el pagament del teu grau, màster universitari o programa de postgrau en quotes.

Graus

Màsters universitaris

Màsters, postgraus i especialitzacions

Sessions informatives:

Gener - Març 2020

Vols conèixer la teva futura titulació?

A les sessions informatives de les titulacions oficials, la formació de postgrau i el Centre d'Idiomes Moderns, el professorat presenta els plans d'estudis, la metodologia i les sortides professionals.

Inscriu-te

Com s'estudia a la UOC?

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.
Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.