Comunicació digital i xarxes socials

El pes dels mitjans d'informació en la societat d'avui és cada cop més gran: la nostra vida transcorre molts cops per una pantalla. El perfil del comunicador ha de ser cada cop més tecnològic i en evolució constant: s'han creat nous rols i feines per aquets professionals de la comunicació, que demanen formació específica. Aposta per la UOC: t'oferim programes que et donaran una visió més estratègica del sector i t'afegiran noves competències en entorns digitals.

Prepara't per al futur i sigues #eltuquevolsser.

Oferta per tipologia d'estudis

Pagament
fraccionat

Pots fraccionar el pagament del teu grau, màster universitari o programa de postgrau en quotes.

Graus

Màsters universitaris

Màsters, postgraus i especialitzacions

Sessions informatives:

Juny - Octubre 2019

Vols conèixer la teva futura titulació?

A les sessions informatives de les titulacions oficials, la formació de postgrau i el Centre d'Idiomes Moderns, el professorat presenta els plans d'estudis, la metodologia i les sortides professionals.

Inscriu-te

Com s'estudia a la UOC?

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.
Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.