Comunicació i Informació

Els Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la UOC tenen per missió generar nou coneixement online en els àmbits de la informació i de la comunicació. Ofereixen titulacions de múltiples àmbits com cinema i audiovisual, comunicació corporativa, gestió de la informació i el coneixement, periodisme, publicitat i relacions públiques, entre d'altres.
Descobreix les titulacions en línia de la UOC. Informa't sobre les facilitats de pagament i els descomptes

Subàrees de coneixement

Cinema i Audiovisual

Competències Digitals en Ciències de la Informació i la Comunicació

Comunicació

Comunicació Corporativa

Comunicació i Documentació Audiovisual

Disseny

Gestió Documental

Periodisme

Publicitat i Relacions Públiques

Xarxes Socials

Matrícula anticipada

20% de dte en formació de postgrau a partir del 27 de maig i fins a un 8% en graus i màsters universitaris fins el 22 de juny.

Pots fraccionar el pagament del teu grau, màster universitari o programa de postgrau en quotes.

L'opinió dels graduats