Periodisme i Comunicació Digital: Dades i Noves Narratives

Màster universitari

Saps elaborar continguts transmèdia?

T'agradaria fer infografies per a representar grans volums de dades? Vols ser emprenedor i crear una empresa de comunicació?

L'evolució dels mitjans necessita professionals en contínua adaptació i que estiguin al corrent del sector, atès que els mitjans de comunicació ja no són els únics capaços de difondre missatges de manera massiva. Amb la irrupció de nous actors en l'entorn digital que permeten la publicació de missatges, els consumidors no solament són receptors de la informació, sinó que també són, a la vegada, creadors de contingut, gràcies a noves plataformes com els blogs i les xarxes socials.

Inici: 18 octubre 2017

Títol: Periodisme i Comunicació Digital: Dades i Noves Narratives

El màster universitari de Periodisme i Comunicació Digital: Dades i Noves Narratives dóna resposta a la demanda de formació en l'àmbit del periodisme, i en concret, als nous escenaris generats pels canvis que han aparegut com a conseqüència de la irrupció de les xarxes socials i dels nous models de consum de mitjans.

El màster universitari online de Periodisme i Comunicació Digital: Dades i Noves Narrativse de la UOC s'orienta a capacitar els alumnes per a l'exercici professional del periodisme com a redactor -d'informació periodística professional, per compte propi o d'altri, en qualsevol suport mediàtic tradicional o electrònic-, que desenvolupa la seva activitat amb textos i gèneres, i crea continguts periodístics. A més, el màster posa èmfasi en el periodisme d'innovació: el periodisme de dades, el mobile journalism -MOJO, molt estès fora d'Espanya-, el big data en comunicació, les noves narratives multimèdia; tot això en un context de nous models de negoci en els quals l'emprenedoria és cada vegada més un nínxol del sector.

Sessió virtual
12 set. 18.00h

La UOC organitza, entre juliol i octubre, sessions informatives dels graus, màsters universitaris i Formació de postgrau per a les persones interessades.

Informació i inscripcions

Accés obert:
últims dies

Sol·licita l'accés

Inici de docència: octubre

Podràs accedir al Campus Virtual i tenir el suport d'un tutor especialitzat

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324

Per a màsters universitaris, quota inicial del 35% de la matrícula. Següent quota, a l'octubre.

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789