El màster universitari d'Història contemporània i món actual està dissenyat per formar estudiants i/o professionals interessats a aprofundir el coneixement de la història i les dinàmiques contemporànies, que ajuden a entendre la complexitat del món actual.

Títol: Història Contemporània i Món Actual (interuniversitari: UB, UOC)

El màster incideix en els processos d'evolució i ruptura que s'han produït des del segle XIX fins als nostres dies, a partir d'una visió global de la història. S'organitza en dues línies principals: les grans qüestions de l'època contemporània (migracions, nacionalismes, ideologies...) i els processos de transició democràtica (memòria històrica, guerres civils, etc.).

D'aquesta manera, l'estudiant disposarà de les eines necessàries per a analitzar, comprendre i interpretar la diversitat històrica i sociocultural del món en què vivim i, en conseqüència, contribuirà a fomentar el respecte pels valors aliens i la consciència cívica.

El màster està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat de Barcelona (UB), institució referent en l'àmbit de la història contemporània, amb professors de prestigi i grups de recerca consolidats.

El programa interuniversitari permet als estudiants cursar les assignatures de manera semipresencial o totalment virtual. Aquest màster permet l'accés al doctorat.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

El títol que s'obté és Màster Universitari en Història Contemporània i Món Actual.

Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país

Consulta més detalls sobre:

+ Qualitat titulació

+ Homologació

+ Legalització

Preinscripció

Segon període: del 4 al 8 de setembre.

Consulta els detalls de
la preinscripció