El màster universitari d'Història contemporània i món actual està dissenyat per formar estudiants i/o professionals interessats a aprofundir el coneixement de la història i les dinàmiques contemporànies, que ajuden a entendre la complexitat del món actual.

Títol: Història Contemporània i Món Actual (interuniversitari: UB, UOC)

El màster incideix en els processos d'evolució i ruptura que s'han produït des del segle XIX fins als nostres dies, a partir d'una visió global de la història. S'organitza en dues línies principals: les grans qüestions de l'època contemporània (migracions, nacionalismes, ideologies...) i els processos de transició democràtica (memòria històrica, guerres civils, etc.).

D'aquesta manera, l'estudiant disposarà de les eines necessàries per a analitzar, comprendre i interpretar la diversitat històrica i sociocultural del món en què vivim i, en conseqüència, contribuirà a fomentar el respecte pels valors aliens i la consciència cívica.

El màster està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat de Barcelona (UB), institució referent en l'àmbit de la història contemporània, amb professors de prestigi i grups de recerca consolidats.

El programa interuniversitari permet als estudiants cursar les assignatures de manera semipresencial o totalment virtual. Aquest màster permet l'accés al doctorat.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Preinscripció

Segon període: del 4 al 8 de setembre.

Consulta els detalls de
la preinscripció