Enginyeria de Telecomunicació

Màster universitari

El sector de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) té un paper estratègic en l'economia. La gestió tecnològica de la informació s'ha convertit en un element indispensable per al funcionament de qualsevol negoci, empresa o institució. En conseqüència, l'enginyeria de telecomunicacions és un sector amb molta demanda de professionals, i es preveu que continuarà creixent en els propers anys.

Inici: 20 setembre 2017

Títol: Enginyeria de Telecomunicació

El màster universitari d'Enginyeria de Telecomunicació ha rebut l'informe final de verificació favorable de l'agència avaluadora.

Dins d'aquest context, la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ofereix el màster interuniversitari d'Enginyeria de telecomunicació 100% online, una titulació oficial que ofereix una formació teòrica i pràctica d'alt nivell i rigor acadèmic.

L'estudiant del màster d'Enginyeria de telecomunicació es converteix en un professional expert en el disseny, l'anàlisi, la implementació, l'explotació i la gestió de sistemes, components i processos de l'àmbit de les TIC. Aquest programa forma professionals capacitats per a desenvolupar la seva carrera en àmbits de direcció. Una part important de la formació se centra en la gestió de projectes i d'organitzacions, i en les competències transversals.

La UOC: una manera diferent d'aprendre

Com a part fonamental de la formació, els estudis inclouen pràctiques per a desenvolupar les assignatures aplicades, mitjançant laboratoris virtuals i entorns de simulació de programari, laboratori a casa i laboratoris remots.

L'equip docent està integrat per un professorat que combina el coneixement de l'entorn professional amb la dimensió acadèmica. A més, la UOC té més de quinze anys d'experiència en els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.

Beca Caixa d'Enginyers

La Universitat Oberta de Catalunya, amb la col·laboració de la Caixa d'Enginyers, convoca una beca de 3.000 € per a cursar el Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació durant el curs 2017-2018.

Informació de la beca:

Pàgina Caixa d'Enginyers:

Sessió informativa
4 de setembre Inscriu-te!

Online

4 de setembre, 18.00 h (horari GMT+1h; Barcelona). Presentació en directe a través del següent enllaç.

(És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

Accés obert

Sol·licita l'accés

Inici de docència: setembre

Podràs accedir al Campus Virtual i tenir el suport d'un tutor especialitzat

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada fins al 8% dte., si et matricules fins al 30 de juny inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu màster universitari en quotes.

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789