Enginyeria de Telecomunicació

Màster universitari

El sector de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) té un paper estratègic en l'economia. La gestió tecnològica de la informació s'ha convertit en un element indispensable per al funcionament de qualsevol negoci, empresa o institució. En conseqüència, l'enginyeria de telecomunicacions és un sector amb molta demanda de professionals, i es preveu que continuarà creixent en els propers anys.

Inici: 21 febrer 2018

Títol: Enginyeria de Telecomunicació

Dins d'aquest context, la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ofereix el màster interuniversitari d'Enginyeria de telecomunicació 100% online, una titulació oficial que ofereix una formació teòrica i pràctica d'alt nivell i rigor acadèmic.

L'estudiant del màster d'Enginyeria de telecomunicació es converteix en un professional expert en el disseny, l'anàlisi, la implementació, l'explotació i la gestió de sistemes, components i processos de l'àmbit de les TIC. Aquest programa forma professionals capacitats per a desenvolupar la seva carrera en àmbits de direcció. Una part important de la formació se centra en la gestió de projectes i d'organitzacions, i en les competències transversals.

La UOC: una manera diferent d'aprendre

Com a part fonamental de la formació, els estudis inclouen pràctiques per a desenvolupar les assignatures aplicades, mitjançant laboratoris virtuals i entorns de simulació de programari, laboratori a casa i laboratoris remots.

L'equip docent està integrat per un professorat que combina el coneixement de l'entorn professional amb la dimensió acadèmica. A més, la UOC té més de quinze anys d'experiència en els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.

Beca Caixa d'Enginyers

La Universitat Oberta de Catalunya, amb la col·laboració de la Caixa d'Enginyers, convoca una beca de 3.000 € per a cursar el Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació durant el curs 2017-2018.

Informació de la beca:

Pàgina Caixa d'Enginyers:

Titulació oficial

El màster universitari d'Enginyeria de telecomunicació de la UOC ha rebut l'informe finalde verificació favorable de l'agència avaluadora, fruit d'un canvi en el pla d'estudis homologat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport en el Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, publicat al BOE núm. 34-2013 el 08/02/2013.

Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país

Consulta més detalls sobre:

+ Qualitat titulació

+ Homologació

+ Legalització

Proper accés:
octubre 2017

Inici de docència: febrer

Omple el formulari i accedeix de manera gratuïta i sense compromís al Campus Virtual

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324

Pots fraccionar el pagament del teu màster universitari en quotes.

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789