Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

Màster universitari

Saps com s'elabora estratègicament un pla de comunicació? T'interessa l'organització d'actes i el protocol? Amb aquest màster universitari adquiriràs les competències i els coneixements que es necessiten en l'àmbit professional de la comunicació corporativa.

El màster de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments de la UOC està orientat a capacitar els alumnes per a l'exercici professional de la comunicació en empreses i institucions. Aquest programa aporta a l'alumnat les competències per a dissenyar, executar i avaluar projectes de comunicació corporativa. El màster també prepara els alumnes per a l'organització d'actes institucionals i d'empresa, i dóna els coneixements per a aplicar la normativa protocol·lària.

Tutoría informativa del máster

T'oferim l'oportunitat para reunir-te amb la directora del màster i informar-te amb detall del pla d'estudis, aclarir qualsevol dubte i conèixer la seva metodologia d'estudi. Per a poder assistir-hi hauràs d'enviar un missatge a mastercom@uoc.edu i concertar la teva cita amb antelació. Cites limitades

Títol: Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

Les empreses i les institucions estan immerses en un context de profunds canvis que afecten la manera com han de comunicar-se amb els seus públics. L'entorn digital i les xarxes socials estan modificant els canals de comunicació i el format dels missatges, que cada vegada han d'adaptar-se més a les característiques pròpies dels diferents públics objectius: clients, empleats, accionistes, mitjans de comunicació, proveïdors, etc.

En aquest nou context, l'estratègia comunicativa ha de dissenyar-se tenint també en compte la immediatesa dels nous canals i la cura de l'actiu intangible que representa la reputació de les empreses i les institucions.

El màster de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments es basa en una formació innovadora, enfocada a les necessitats canviants del mercat laboral, pensada per a preparar un perfil professional expert en comunicació corporativa, protocol i organització d'esdeveniments, i amb competències per a dominar els nous entorns digitals, que li permetin adaptar-se a les necessitats actuals i futures del sector.

Atès que el sector de la comunicació corporativa, el protocol i l'organització d'esdeveniments està en expansió i necessita cada vegada més professionals especialitzats, el màster se centra en el vessant estratègic de la comunicació, que va més enllà d'un ús instrumental i tàctic de les tècniques de les relacions públiques i es converteix en una àrea de nivell directiu que requereix la coordinació amb altres departaments dins de les empreses, com el departament de màrqueting o el de recursos humans. Més enllà de la transmissió de missatges, són necessaris professionals que sàpiguen com relacionar-se de manera eficaç amb els diferents públics.

També pots accedir a més informació sobre el màster a través del:

Blog del màster

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Segueix-nos a Twitter @UOCinfocom - #masterComUOC

Titulació oficial

El Màster universitari de Comunicació Corporativa, protocol i esdeveniments condueix a l'obtenció d'un títol oficial i homologat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país

Consulta més detalls sobre:

+ Qualitat titulació

+ Homologació

+ Legalització

Sessió presencial5 d'octubre 18:00 tarda

La UOC organiza, entre julio y octubre, sesiones informativas de los grados, másters universitarios y Formación de posgrado para las personas interesadas.

Información y inscripciones

Proper accés:
octubre 2017

Inici de docència: març

Omple el formulari i accedeix de manera gratuïta i sense compromís al Campus Virtual

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Amb la col·laboració de:

AEP-logo
logo_ACPRI
logo-colegi

Per a màsters universitaris, quota inicial del 35% de la matrícula. Següent quota, al novembre.

Titula't en #eltuquevolsser

Telèfon fixEx.: 932532300