Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

Màster universitari

Saps com s'elabora estratègicament un pla de comunicació? T'interessa l'organització d'actes i el protocol? Amb aquest màster universitari adquiriràs les competències i els coneixements que es necessiten en l'àmbit professional de la comunicació corporativa.

El màster de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments de la UOC està orientat a capacitar els alumnes per a l'exercici professional de la comunicació en empreses i institucions. Aquest programa aporta a l'alumnat les competències per a dissenyar, executar i avaluar projectes de comunicació corporativa. El màster també prepara els alumnes per a l'organització d'actes institucionals i d'empresa, i dóna els coneixements per a aplicar la normativa protocol·lària.

Tutoría informativa del máster

T'oferim l'oportunitat para reunir-te amb la directora del màster i informar-te amb detall del pla d'estudis, aclarir qualsevol dubte i conèixer la seva metodologia d'estudi. Per a poder assistir-hi hauràs d'enviar un missatge a mastercom@uoc.edu i concertar la teva cita amb antelació. Cites limitades

Inici: 18 octubre 2017

Títol: Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

Les empreses i les institucions estan immerses en un context de profunds canvis que afecten la manera com han de comunicar-se amb els seus públics. L'entorn digital i les xarxes socials estan modificant els canals de comunicació i el format dels missatges, que cada vegada han d'adaptar-se més a les característiques pròpies dels diferents públics objectiu: clients, empleats, accionistes, mitjans de comunicació, proveïdors, etc.

En aquest nou context, l'estratègia comunicativa ha de dissenyar-se tenint també en compte la immediatesa dels nous canals i la cura de l'actiu intangible que representa la reputació de les empreses i les institucions.

El màster de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments es basa en una formació innovadora, enfocada a les necessitats canviants del mercat laboral, pensada per a preparar un perfil professional expert en comunicació corporativa, protocol i organització d'esdeveniments, i amb competències per a dominar els nous entorns digitals, que li permetin adaptar-se a les necessitats actuals i futures del sector.

Atès que el sector de la comunicació corporativa, el protocol i l'organització d'esdeveniments està en expansió i necessita cada vegada més professionals especialitzats, el màster se centra en el vessant estratègic de la comunicació, que va més enllà d'un ús instrumental i tàctic de les tècniques de les relacions públiques i es converteix en una àrea de nivell directiu que requereix la coordinació amb altres departaments dins de les empreses, com el departament de màrqueting o el de recursos humans. Més enllà de la transmissió de missatges, són necessaris professionals que sàpiguen com relacionar-se de manera eficaç amb els diferents públics.

També pots accedir a més informació sobre el màster a través del:

Blog del màster

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Segueix-nos a Twitter @UOCinfocom - #masterComUOC

Sessió virtual
18 set., 18:00 h

La UOC organitza, entre juliol i octubre, sessions informatives dels graus, màsters universitaris i Formació de postgrau per a les persones interessades.

Informació i inscripcions

Accés obert:
últims dies

Sol·licita l'accés

Inici de docència: octubre

Podràs accedir al Campus Virtual i tenir el suport d'un tutor especialitzat

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Amb la col·laboració de:

AEP-logo
logo_ACPRI
logo-colegi

Per a màsters universitaris, quota inicial del 35% de la matrícula. Següent quota, a l'octubre.

Titula't en #eltuquevolsser

Telèfon fixEx.: 932532300