Disseny i Desenvolupament de Videojocs

Màster

El Màster en Disseny i Desenvolupament de Videojocs és un programa pràctic i complet orientat a formar els perfils professionals més buscats actualment: els dissenyadors, o video game designers, i els desenvolupadors o programadors de videojocs.

Data: 18 octubre 2017

Títol: Disseny i Desenvolupament de Videojocs

Idioma: castellà

Aquest màster s'adreça tant a estudiants que vulguin professionalitzar-se en el desenvolupament de videojocs (ja sigui en una gran companyia o creant el seu propi estudi "indie"), com a apassionats dels videojocs que vulguin aprendre a desenvolupar els seus propis projectes personals.

Els nostres titulats coneixen en profunditat el disseny de l'experiència de joc i la programació i adquireixen un nivell avançat en temes tecnològics -com la intel·ligència artificial i els jocs multijugador- que els permet desenvolupar videojocs atractius i de gran qualitat tècnica.

En el Màster en Disseny i Desenvolupament de Videojocs podràs crear videojocs des del primer dia, ja que totes les activitats són pràctiques i estan orientades a projectes. Per a això partim d'Unity, el motor de joc més utilitzat actualment, per progressar fins biblioteques de més baix nivell per generar efectes visuals o els vostres propis motors.

Aquest màster es basa en el model educatiu de la UOC i ha estat dissenyat per un equip de professors apassionats pels videojocs que compten amb una àmplia experiència en la formació online en aquest àmbit. La docència la imparteixen professionals de la indústria.

Enllaços d'interès:

Càtedra Telefònica-UOC de Disseny i creació multimèdia

Els professors del Màster de Disseny i Desenvolupament de Videojocs vam participar en la Càtedra Telefònica-UOC de Disseny i Creació Multimèdia, dedicada a crear coneixement i impacte social en l'àmbit del disseny i la tecnologia. Organitzem tallers oberts i jornades -de les quals us informarem en les aules- i elaborem informes sobre com ensenyar i aprendre en disseny mitjançant la tecnologia, processos de disseny, visual thinking i programació creativa.

Sessió informativa
11 d'octubre Inscriu-te!

Online

11 d'octubre, 18.30 h (horari GMT+1h; Barcelona). Presentació en directe a través del següent enllaç.

(És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

últims dies

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324