Intel·ligència de Negoci i Big Data

Màster

Requisits d'accés

El programa no requereix formalment una formació o titulació específica d'origen.

Coneixements previs

Es necessari disposar de coneixements de programació. En cas de no tenir coneixements de programació, es poden adquirir amb una major dedicació de temps.

En cas de dubte, es recomana demanar assessorament per a dissenyar l'itinerari més adequat, en funció de les competències d'entrada i les aspiracions professionals de cada candidat. (En cas de no disposar de coneixements de programació, poden adquirir-se amb una major dedicació de temps)

Normalment, l'itinerari d'Anàlisi de dades es recomana per a estudiants de formació empresarial, enginyeries de tot tipus, matemàtiques, sociologia, medicina, ciències de la informació o candidats amb una experiència professional equivalent.

L'itinerari de Enginyeria de dades i l'itineari de Big Data es recomanen per a tècnics i enginyers informàtics o de telecomunicació, analistes de dades en departaments de control de gestió o d'altres, matemàtics o candidats amb una experiència professional equivalent. En aquests itineraris, a més de coneixements de programació, es necessari tenir coneixements de disseny i ús de bases de dades relacionals.

En tots els casos, es recomana el coneixement de l'anglès a nivell escrit.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Fracciona el pagament en quotes

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324