Consultoria i Gestió de Projectes TI

Màster

Actualment, moltes empreses i institucions es proveeixen de tecnologies de la informació (TI) per mitjà de serveis externs: els seus col·laboradors de TI. És per això que la transformació digital d'aquestes empreses requereix professionals experts que ajudin a definir l'estratègia i les necessitats de TI de l'organització (consultors) i liderin amb èxit la implantació de les solucions per a aquestes necessitats (directors i gestors de projectes). Són, doncs, imprescindibles els professionals independents o que treballin en empreses de consultoria capaços de desenvolupar aquestes dues funcions.

En aquest context, el CIO també esdevé, d'una banda, el principal consultor estratègic de la seva empresa, ja que ajuda a definir l'estratègia i les necessitats de TI de l'organització, i de l'altra, el principal gestor de programes i projectes, que coordina i lidera el procés de bastir les diverses solucions que s'han escollit per tal de donar resposta a aquestes necessitats.

Data: 18 octubre 2017

Títol: Consultoria i Gestió de Projectes TI

Idioma: castellà

El màster de Consultoria i Gestió de Projectes de TI proporciona les eines, els coneixements i les habilitats necessàries per a desenvolupar amb èxit aquestes funcions professionals, ja sigui internament com a CIO o part de l'equip del departament de TI d'una organització, ja sigui externament com a professional independent o d'una companyia de serveis de consultoria.

El màster de Consultoria i Gestió de Projectes de TI ofereix el següent:

• Formació especialitzada en consultoria i gestió de projectes, recentment actualitzada i basada en casos reals.

• Una combinació de professorat expert en la pràctica professional i professorat universitari, amb àmplia experiència en docència i recerca en la gestió i la direcció de les TIC, que permet incorporar les últimes tendències i el saber fer en aquest àmbit.

• Més de quinze anys d'experiència en la formació en línia de postgrau de direcció i gestió de les TI, amb més de tres-cents professionals d'aquest sector que s'han titulat a la UOC.

Les sortides professionals del màster de Consultoria i Gestió de Projectes de TI són les següents:

• CIO o director/a de TI:
    La principal funció de l'actual CIO o director de sistemes de informació és la planificació i l'execució dels projectes i recursos de TI, per la qual cosa les seves tasques s'orienten cap a la consultoria interna de TI dels diferents departaments de l'organització i la direcció dels projectes que es desenvolupin, actuant com a cap de projectes de TI o interactuant estretament amb els gestors de projectes que lidera.

• Consultor/a de TI:
    Perfil híbrid que combina coneixements de l'àmbit de l'empresa i de l'àmbit de les TI. Ajuda els clients a encarar la transformació digital de la seva organització, a identificar les necessitats de TI que cobreixin millor els objectius i l'estratègia de l'empresa, i a triar les millors solucions tecnològiques per a bastir una arquitectura de TI sòlida i que respongui a les tendències actuals i futures del mercat.

• Gestor de programes de TI o gestor de projectes de TI (IT Program manager o IT Project manager):
    Vetlla pel progrés de l'adopció, el desenvolupament o la construcció de les solucions de TI, monitoritzant els paràmetres de temps, cost, funcionalitat i satisfacció, però també gestionant la part humana, és a dir, l'equip i les parts interessades en el projecte. I això a partir de referents metodològics predictius (com PMBOK) i adaptatius (plantejaments d'orientació àgil). Addicionalment i des de l'altra banda, els col·laboradors tecnològics externs han de tenir caps de projecte amb aquestes mateixes habilitats per atendre els seus clients.

Sessió informativa
3 d'octubre Inscriu-te!

Online

3 d'octubre, 17.00 h (horari GMT+1h; Barcelona). Presentació en directe a través del següent enllaç.

(És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

últims dies

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324