Cloud Computing i Consultoria de TI

Màster

El màster de Cloud Computing i Consultoria de TI és un programa de caràcter pràctic, enfocat a professionals de l'àrea de les tecnologies de la informació que vulguin orientar les seves habilitats i competències tant tècniques com organitzatives i de direcció en l'àmbit de la computació cloud o computació al núvol.

Data: 17 octubre 2018

Títol: Cloud Computing i Consultoria de TI

Idioma: castellà

El màster de Cloud Computing i Consultoria de TI ofereix els coneixements, les habilitats i les eines necessàries per a poder treballar en diferents professions dins de l'àmbit del cloud computing.

Actualment, moltes organitzacions es proveeixen de serveis de cloud computing i ho solen fer per mitjà de proveïdors de TI externs a la seva organització. En aquest context es fa imprescindible disposar de professionals de TI especialitzats en entorns de sistemes i plataformes cloud, que coneguin les solucions disponibles, siguin capaços d'escollir les que millor s'adaptin a les necessitats de l'organització i sàpiguen implementar-les i administrar-les. Aquesta capacitat no serà només tècnica, sinó també estratègica, ja que poden actuar com a consultors interns o externs de les organitzacions.

El màster de Cloud Computing i Consultoria de TI és un programa complet i totalment aplicat que treballa, des del principi, en la resolució de casos d'ús i exercicis pràctics. Els continguts del programa són els següents:

• Administració de sistemes GNU / Linux
  • Administració avançada de sistemes GNU / Linux i introducció de sistemes cloud
  • Disseny i administració d'arquitectures cloud
  • DevOps i seguretat cloud
  • Conceptes de consultoria de TI
  • Prospectiva de TI
  • Arquitectures de TI
  • Decisions i projectes estratègics de TI

Enllaços d'interès:

Blog d'informàtica

Pròxima matrícula

Per als cursos que inicien docència al febrer i març

Juny
Per als cursos que inicien docència el mes de setembre i octubre

Amb la col·laboració de:

aws

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada 20% dte.
A partir del 30 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització