Consultoria i Prospectiva de TI

Especialització

Cada vegada més les organitzacions necessiten professionals experts que ajudin a definir la seva estratègia i necessitats de TI, ja siguin professionals independents o integrats en empreses de consultoria. Es tracta d'un paper imprescindible per a la transformació digital i la competitivitat de qualsevol empresa.

Data: 17 octubre 2018

Títol: Consultoria i Prospectiva de TI

Idioma: castellà

El curs d'especialització en Consultoria i Prospectiva de TI presenta el paper del consultor estratègic, exposa les habilitats que ha de desenvolupar i presenta les clau per a redactar una oferta i un informe de consultoria També introdueix l'estudiant en la prospectiva de TI, un conjunt de tècniques i recursos que cal utilitzar per entendre cap a on va el futur de les tecnologies de la informació i així poder guiar les decisions estratègiques en aquest àmbit.

Enllaços d'interès:

Blog d'informàtica

Pròxima matrícula

Per als cursos que inicien docència al febrer i març

Juny
Per als cursos que inicien docència el mes de setembre i octubre

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada 20% dte.
A partir del 30 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització