Investigació i Planificació en UX

Especialització

La tecnologia és cada vegada més múltiple, ubiqua i omnipresent. En aquest context, el factor clau en el desenvolupament i l'acceptació de la tecnologia en els propers anys serà l'adequació als usuaris i la facilitat d'ús.

Data: 18 octubre 2017

Títol: Investigació i Planificació en UX

Idioma: castellà

L'objectiu final és dissenyar productes interactius més simples, més centrats en les necessitats humanes i que ajudin a augmentar l'efectivitat i la satisfacció de les persones.

Per a aconseguir aquesta acceptació, són necessàries noves filosofies i perspectives de disseny, i empreses i professionals que les duguin a terme: observar, entendre, fer. En definitiva, dissenyar tenint en compte per a qui, per a què, quan i on es farà servir un producte digital o aplicació. Dissenyar millor implica analitzar, definir, prototipar i avaluar iterativament per a proporcionar una bona experiència a l'usuari. Es tracta d'apropar els productes tecnològics a les persones.

Les disciplines de la interacció persona-ordinador (IPO) i de l'experiència d'usuari (UX) fomenten aquest canvi coordinant els aspectes essencials que intervenen en la interacció entre les persones i la tecnologia: les característiques i necessitats humanes; les funcionalitats dels productes digitals interactius; el context d'ús; la implementació dels sistemes tecnològics; l'arquitectura de la informació; els elements gràfics, visuals i d'interacció, i el procés de desenvolupament d'aquests productes.

Contingut

1. Disseny centrat en l'usuari

2. Requisits d'usuari: recerca i anàlisi

Al bloc del postgrau, UXed, podeu seguir l'actualitat professional relacionada amb l'experencia d'usuari, disseny d'interacció, usabilitat, tecnologies accessibles i disseny centrat en l'usuari (notícies, materials didàctics, projectes dels estudiants, recursos, esdeveniments ...) des de la visió de l'equip docent i col · laborador del programa.

Càtedra Telefònica-UOC de Disseny i creació multimèdia

Els professors de l'Especialització d'Investigació i planificació en UX liderem la Càtedra Telefònica-UOC de Disseny i Creació Multimèdia, dedicada a crear coneixement i impacte social en l'àmbit del disseny i la tecnologia. Organitzem tallers oberts i jornades -dels quals us informarem a les aules- i elaborem informes sobre com ensenyar i aprendre en disseny mitjançant la tecnologia, processos de disseny, visual thinking i programació creativa.

Dins de les activitats que organitzem, destaca la Jornada anual sobre Experiència d'Usuari, àmpliament reconeguda dins del sector i on reunim els principals experts
espanyols del sector.

Sessió informativa11 d'octubre Inscriu-te!

Online
11 d'octubre, 17.00 h (horari GMT+1h; Barcelona) Presentació en directe a través del següent enllaç . (És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

últims dies

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324