Gestió i Producció d'Esdeveniments

Especialització

L'especialització de Gestió i producció d'esdeveniments dóna la possibilitat als estudiants d'adquirir els coneixements necessaris per a la gestió i la producció especialitzada d'esdeveniments.

Data: 14 març 2018

Títol: Gestió i Producció d'Esdeveniments

Prepara l'estudiant en tècniques clau de producció i gestió, com logística, seguretat, habilitats directives, recursos humans, contractació, i tècniques de negociació, entre d'altres.

Les experiències i les bones pràctiques ens ajudaran a identificar les millors maneres d'organitzar, produir i resoldre reptes que poden sorgir al llarg de l'organització d'un acte, un festival, una marató o un congrés. També s'aportarà informació sobre les últimes innovacions de caràcter tecnològic i social que siguin destacades per al sector.

Aquesta especialització es desenvolupa en el marc del Postgrau de Gestió d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius, un postgrau que t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons o altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb diferents empreses i institucions. Actualment aquest programa té com a socis col·laboradors les següents empreses:

• Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona)
  • 4YFN Mobile World Capital Barcelona

També disposem d'un ampli programa de pràctiques amb diverses empreses associades de diferents sectors, situades a diferents països.

Per a més informació et convidem també a visitar el blog: #UOCeventos

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de la següent adreça electrònica: programa_eventos@uoc.edu.

Pròxima matrícula

Per als cursos que inicien docència al febrer i març

Juny
Per als cursos que inicien docència el mes de setembre i octubre

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Amb la col·laboració de:

sonar-logo
mwcb-logo

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada 20% dte.
A partir del 30 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789