Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments

Especialització

Aquest programa proposa l'especialització de Comunicació i màrqueting d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius. Actualment els esdeveniments, com festivals, maratons, fires i congressos, han esdevingut accions estratègiques per a generar desenvolupament, tant local com regional, incentivat pel sector empresarial o les administracions públiques.

Data: 18 octubre 2017

Títol: Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments

Un dels pilars de l'èxit d'aquests actes, en el marc de la societat de la informació i la comunicació, és l'ús de la planificació estratègica en el màrqueting i la comunicació. Aquest curs proposa una àmplia formació en aquest àmbit a partir de les bones pràctiques i el contacte directe amb el món professional.

Aquesta especialització es desenvolupa en el marc del Postgrau de Gestió d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius, un postgrau que t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons o altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb diferents empreses i institucions. Actualment aquest programa té com a socis col·laboradors les següents empreses:

• Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona)
  • 4YFN Mobile World Capital Barcelona

També disposem d'un ampli programa de pràctiques amb diverses empreses associades de diferents sectors, situades a diferents països.

Per a més informació et convidem també a visitar el blog: #UOCeventos

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de la següent adreça electrònica: programa_eventos@uoc.edu.

Sessions informatives EstudisJuliol - octubre 2017

La UOC organitza, entre juliol i octubre, sessions informatives dels graus, màsters universitaris i Formació de postgrau per a les persones interessades

Informació i inscripcions

últims dies