Màrqueting i Comunicació de les Destinacions Turístiques (OMT, UOC)

Diploma de Postgrau

L'activitat turística en l'actual societat del coneixement i la informació està subjecte a canvis profunds que obliguen a un procés sistemàtic de millora continua en l'adopció i implementació de les politiques i estratègies aplicables a l'activitat turística.

El màster d'Estratègia i Gestió sostenible de les destinacions turístiques UOC-OMT està acreditat amb la Certificació UNWTO.TedQual otorgada per l'Organització Mundial de Turisme (OMT/UNWTO), agència especialitzada de les Nacions Unides. La UOC és la primera universitat en línia del món amb aquesta certificació Internacional.

Data: 17 octubre 2018

Títol: Màrqueting i Comunicació de les Destinacions Turístiques (OMT, UOC)

Idioma: castellà

La demanda turística s'ha fet més volàtil, amb clients més informats i exigents, més sensibles i preocupats pels impactes negatius del turisme. L'oferta de productes i destinacions rivalitza a nivells globals i les administracions publiques, com organismes que estableixen marcs explícits de política turística, cerquen estratègies competitives, eficients i innovadores per a les seves destinacions.

Aquest context internacional i multicultural exigeix nivells molt elevats de professionalitat i coneixement així com habilitats especifiques per a treballar en entorns virtuals, internacionals i multiculturals.

L'Organització Mundial del Turisme (OMT, la seva fundació OMT.Themis, i la Universitat Oberta de Catalunya s'han unit per crear el Diploma de Postgrau en Màrqueting i Comunicació de les Destinacions Turístiques OMT-UOC el qual està pensat per contribuir a millorar la gestió del turisme a través del coneixement i satisfer les necessitats actuals de l'activitat turística des de una perspectiva internacional, integradora i interdisciplinària. La OMT, com agencia especialitzada de les Nacions unides col·labora amb la UOC en aquest programa per crear eines i coneixements, i formar professionals compromisos en aconseguir que el turisme esdevingui una activitat professional de gran valor afegit al servei del desenvolupament i la sostenibilitat.

Segueix-nos a : @UOCecoempresa

Inici docència: 17 d'octubre

Fracciona el pagament en quotes

Sexe