IT Project Management

Diploma de Postgrau

El postgrau d'IT project management, o Gestió de projectes de TI, ofereix, a partir de la praxi del sector professional i de la recerca acadèmica, les eines, habilitats i coneixements necessaris per a exercir amb èxit les funcions de project manager (o cap de projecte) en projectes de tecnologies de la informació.

Data: 18 octubre 2017

Títol: IT Project Management

Idioma: castellà

Cada vegada més, les empreses i institucions es proveeixen de tecnologia mitjançant serveis externalitzats i contractats a altres empreses, les quals treballen mitjançant projectes conjunts amb les empreses client. Per això, hi ha una creixent necessitat de professionals preparats per a dirigir, gestionar i participar en projectes tecnològics.

Atenent al fet que els serveis i necessitats de TI són molt diversos, el postgrau d'IT project management presenta les característiques bàsiques de qualsevol projecte i ofereix una formació completa que permet a l'estudiant afrontar els projectes en funció de la seva naturalesa.

Contingut del programa

• Gestió avançada de projectes TI: aprofundeix en la gestió de projectes més enllà de les fases de planificació i control, és a dir, entrant en aspectes financers, de gestió dels recursos humans o de direcció de carteres de projectes. (Vídeo de presentació  assignatura))
  • Projectes de planificació de TI: presenta la necessitat d'abordar com un projecte (projecte que es coneix com "pla de sistemes" o "pla estratègic de TI") l'alineament estratègic de les TI amb els objectius de l'organització per tal de fer convergir els esforços i afavorir que les TI es converteixin en un dels motors de la mateixa.  (Video de presentació assignatura)
  • Projectes d'adquisició de TI: analitza les diferents alternatives existents entre la provisió interna i l'externalització total, per tal de poder dotar cada organització dels serveis de TI que realment necessita.
    Projectes d'integració de TI: aborda els processos que segueixen les organitzacions per aconseguir la integració de processos i organitzativa, una integració que no es pot fer al marge de la integració seus sistemes informàtics (ERP, CRM, SCM, BI ...).
  • Treball final de postgrau: orientat a la reflexió oa la pràctica sobre gestió de projectes de TI ia l'acció dirigida al disseny d'una iniciativa o servei empresarial.

Enllaços d'interès

• El nostres articles sobre gestió de projectes en el blog Informática++

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Sessió informativa
3 d'octubre Inscriu-te!

Online

3 d'octubre, 17.00 h (horari GMT+1h; Barcelona). Presentació en directe a través del següent enllaç.

(És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

últims dies

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324