Disseny d'Experiència d'Usuari (UX)

Diploma de Postgrau

La tecnologia és cada vegada més múltiple, ubiqua i omnipresent. En aquest context, el factor clau en el desenvolupament i l'acceptació de la tecnologia en els propers anys serà l'adequació als usuaris i la facilitat d'ús.

Data: 17 octubre 2018

Títol: Disseny d'Experiència d'Usuari (UX)

Idioma: castellà

L'objectiu final és dissenyar productes interactius més simples, més centrats en les necessitats humanes i que ajudin a augmentar l'efectivitat i satisfacció de les persones.

Per a aconseguir aquesta acceptació fan falta noves filosofies i perspectives de disseny i també empreses i professionals que les duguin a terme: observar, entendre, fer. En definitiva, dissenyar tenint en compte per a qui, per a què, quan i on s'utilitzarà un producte digital o aplicació. Dissenyar millor implica analitzar, definir, prototipar i avaluar iterativament per a proporcionar una bona experiència a l'usuari. Es tracta d'apropar els productes tecnològics a les persones.

Les disciplines de la interacció persona-ordinador (IPO) i de l'experiència d'usuari (UX) fomenten aquest canvi coordinant els aspectes essencials que intervenen en la interacció entre les persones i la tecnologia: les característiques i necessitats humanes, les funcionalitats dels productes digitals interactius, el seu context d'ús, la implementació dels sistemes tecnològics, l'arquitectura de la informació, els elements gràfics, visuals i d'interacció, i el procés de desenvolupament d'aquests productes.

Contingut

El postgrau de Disseny d'experiència d'usuari (UX) està estructurat en dos blocs o especialitzacions i un projecte que es desenvoluparan durant un curs acadèmic (dos semestres).

1. Investigació i planificació en UX

2. Disseny d'interacció i usabilitat

Al bloc del postgrau, UXed, podeu seguir l'actualitat professional relacionada amb l'experencia d'usuari, disseny d'interacció, usabilitat, tecnologies accessibles i disseny centrat en l'usuari (notícies, materials didàctics, projectes dels estudiants, recursos, esdeveniments ...) des de la visió de l'equip docent i col · laborador del programa.

Programa acadèmic complet

Dins de les activitats que organitzem, destaca la Jornada anual sobre Experiència d'Usuari, àmpliament reconeguda dins del sector i on reunim els principals experts espanyols del sector.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Sessions Informatives Estudis1 d'Octubre

Sessió Online

18.00 h