Disseny d'Experiència d'Usuari (UX)

Diploma de Postgrau

Els objectius d'aprenentatge del programa són els següents:

1. Conèixer la interacció persona-ordinador (IPO) i l'experiència d'usuari (UX), els aspectes humans i tecnològics que les configuren, les disciplines que hi intervenen i els aspectes de disseny que fan de pont entre les persones i la tecnologia.

2. Conèixer el disseny centrat en l'usuari i saber-lo aplicar al disseny, desenvolupament i avaluació de productes interactius.

3. Comprendre els aspectes i factors humans que intervenen en tot procés interactiu entre les persones i la tecnologia.

4. Conèixer els principis bàsics del disseny per a productes digitals interactius.

5. Entendre les tecnologies que intervenen en la construcció de productes, experiències i sistemes interactius.

6. Aplicar les tècniques principals d'investigació d'usuaris i captura de requisits, tant quantitatius com qualitatius.

7. Definir l'arquitectura de la informació i dissenyar la interacció de productes digitals interactius.

8. Conèixer les tipologies i tècniques principals de prototipatge i la seva aplicació en el context del procés de disseny centrat en l'usuari.

9. Aplicar les tècniques i els mètodes d'avaluació de la usabilitat.

10. Gestionar projectes de disseny centrat en l'usuari (definició, planificació i execució).

Perfils

El postgrau de Disseny d'experiència d'usuari (UX) s'adreça perfils següents:

• Informàtics i tecnològics
  • Documentació, gestió de la informació i comunicació
  • Psicologia, ergonomia i factors humans

Competències

El postgrau de Disseny d'experiència d'usuari (UX) presenta una especialització en el disseny de productes digitals interactius. El programa facilita l'adquisició de competències amb relació al disseny centrat en l'usuari (DCU) i en els seus tres vessants: persones, tecnologia i disseny. La formació ofereix, des d'una perspectiva multidisciplinària, les bases per a l'aplicació del DCU, i totes les fases, els actors i els aspectes que s'han de tenir en compte en el desenvolupament de productes tecnològics interactius, usables i que responguin a les necessitats, els desitjos i les limitacions dels seus usuaris.

A qui es dirigeix

El postgrau de Disseny d'experiència d'usuari (UX) es dirigeix als perfils següents:

• Informàtics i tecnològics.
  • Documentació, gestió de la informació i comunicació.
  • Psicologia, ergonomia i factors humans.
  • Dissenyadors gràfics o de producte que vulguin aprofundir a apropar els productes tecnològics a les persones.
  • Qualsevol persona que treballi o tingui interès en el disseny de productes digitals interactius, interfícies, usabilitat i experiència d'usuari.

últims dies

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sessió informativa
11 d'octubre Inscriu-te!

Online

11 d'octubre, 17.00 h (horari GMT+1h; Barcelona). Presentació en directe a través del següent enllaç.

(És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789