Consultoria de TI

Diploma de Postgrau

Cada vegada més les organitzacions necessiten professionals experts que ajudin a definir la seva estratègia i necessitats de TI, ja siguin professionals independents o integrats en empreses de consultoria. Es tracta d'un paper imprescindible per a la transformació digital i la competitivitat de qualsevol empresa.

Data: 17 octubre 2018

Títol: Consultoria de TI

Idioma: castellà

El postgrau de Consultoria de TI proporciona les eines, els coneixements i les habilitats necessàries per a desenvolupar amb èxit el paper professional de consultor de TI o IT consultant.

Aquesta funció professional és un perfil híbrid que combina coneixements de l'àmbit de l'empresa i de l'àmbit de les TI. Ajuda els clients a encarar la transformació digital de la seva organització, a identificar les necessitats de TI que cobreixin millor els objectius i l'estratègia de l'empresa, i a triar les millors solucions tecnològiques per a bastir una arquitectura de TI sòlida i que respongui a les tendències actuals i futures del mercat.

El postgrau de Consultoria de TI ofereix:

• Formació especialitzada en consultoria, actualitzada recentment i basada en casos reals.
  • Una combinació de professorat expert en la pràctica professional i professorat universitari, amb àmplia experiència en docència i recerca en la gestió i la direcció de les TIC, que permet incorporar les últimes tendències i el saber fer en aquest àmbit.
  • Més de quinze anys d'experiència en la formació en línia de postgrau de direcció i gestió de les TI, amb més de tres-cents professionals d'aquest sector que s'han titulat a la UOC.

Enllaços d'interès:

Blog d'informàtica

Pròxima matrícula

Per als cursos que inicien docència al febrer i març

Juny
Per als cursos que inicien docència el mes de setembre i octubre

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada 20% dte.
A partir del 30 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització