CISCO Networking Technologies: CCNA

Diploma de Postgrau

Definitivament, avui la tecnologia no és una cosa d'uns quants experts, sinó que té a veure amb el fet de trobar maneres més bones de treballar, maneres més innovadores de comunicar-se i noves maneres d'ajudar la gent a descobrir la informació que és important per a ells. Tot això ens dóna una idea de com canvia la tecnologia: ara és un element essencial i natural en la vida de tots.

La UOC és acadèmia regional Cisco autoritzada per a Europa i Llatinoamèrica

Data: 18 octubre 2017

Títol: CISCO Networking Technologies: CCNA

Idioma: castellà

El programa de Cisco Networking Technologies: CCNA, en la seva 16 edició, facilita aquesta preparació.

Dins del pla d'estudis del postgrau Cisco Networking Technologies: CCNA (de Networking Academy), l'estudiant aprendrà a dissenyar, construir i mantenir les xarxes que suporten organitzacions modernes. El programa d'estudi proporcionarà al participant experiència pràctica en les tecnologies de xarxes que actuen com a motor de les empreses en l'actualitat.

Aquest programa permetrà als participants orientar la seva carrera professional cap a les infraestructures de xarxes i comunicacions a Internet, i dotarà l'estudiant de coneixements i habilitats en treball en xarxa o networking amb els quals podrà accedir a una professió amb molta demanda i altament gratificant.

El programa integra un pla d'estudis basat en el web, comunitats basades en Internet i freqüents activitats i exàmens en línia. Aquest component d'estudi personal permet estudiar i aprendre des de casa, tot i que el curs també es basa en gran manera en l'experiència amb pràctiques reals, per la qual cosa l'estudiant haurà connectarse a l'aula virtual* periòdicament a aprendre i a practicar amb l'equip de laboratori de Cisco. En el cas de les pràctiques es faran de manera virtual a través del laboratoris vituals, a l'aula Networking Academy, dels últims equips equiparables als que s'utilitzen en un entorn professional, cosa que proporciona l'oportunitat de perfeccionar habilitats de resolució de problemes de xarxa i de reforçar la capacitat de pensament crític i de discurs lògic.

* Aquest programa prepara per als exàmens oficials de Cisco i es desenvolupa totalment virtual.

Contingut

1. Introducció a les xarxes
2. Fonaments d'encaminament i commutació
3. Escalabilitat de xarxes
4. Interconnexió de xarxes

Programa acadèmic complet

La UOC té 20 anys d'experiència formant professionals en línia. Al bloc dels Estudis, Informática++, podreu seguir l'actualitat tecnològica i professional vista pel nostre professorat i equip col·laborador, i per tots/es aquells/es que hi vulgueu participar.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Sessió informativa
10 d'octubre Inscriu-te!

Online

10 d'octubre, 18.00 h (horari GMT+1h; Barcelona). Presentació en directe a través del següent enllaç.

(És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

últims dies

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Juntament amb:

cisco-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789