Diploma de Postgrau

Assistim al Big Bang del gènere fantàstic en totes les seves expressions. Des de la literatura fins als videojocs, passant per les sèries de televisió i el cinema, les històries sobre altres mons i realitats més enllà de la nostra, l'evocació de misteris naturals o artificials o els relats plens de personatges foscos són omnipresents. La capacitat per a l'evasió i la reflexió del fantàstic, el seu creativitat intrínseca i la seva innegable atractiu per a una audiència universal fan del gènere un valor segur dins de les indústries culturals. El fantàstic és una de l'expressions més consolidades del passat, present i futur del cinema i altres continguts audiovisuals, tant en termes creatius com industrials. El fantàstic és cultura, creativitat i indústria.

Data: 18 octubre 2017

Títol: Creació de Guió i Noves Narratives de la Ficció Contemporània (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Idioma: castellà

En aquest context es requereixen professionals que dominin les claus d'un gènere que s'assenta en uns codis molt definits, però que és capaç de reinventar-se cíclicament per no deixar de sorprendre, espantar, emocionar i, en definitiva, entusiasmar l'espectador.

El programa de postgrau neix de la col·laboració de la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, un dels esdeveniments cinematogràfics més importants d'Europa, el prestigi com a festival competitiu especialitzat ha estat certificat internacionalment per la FIAPF (Federació Internacional d'Associacions de Productors Cinematogràfics) i per l'Acadèmia de les Ciències i Arts cinematogràfiques de Hollywood, que l'ha designat festival qualificat per als seus premis Oscar ®.

Amb aquest programa de postgrau la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya aposten per formar professionals altament qualificats, amb coneixements específics sobre la branca de major transcendència dins el mercat i la cultura audiovisual actual.

Els estudiants del Programa de postgrau en Creació de guió per a cinema fantàstic i noves narratives de la ficció contemporània coneixeran a profunditat les claus històriques, culturals i estètiques del cinema i les arts audiovisuals de gènere fantàstic i afins, desenvoluparan la capacitat de generar noves idees i projectes per a cinema i altres mitjans audiovisuals, i seran capaços de plantejar guions tenint en compte les particularitats expressives, creatives i industrials del gènere. A més, adquiriran la capacitat de realitzar una anàlisi profund d'obres de gènere fantàstic, orientat tant a la crítica professional com l'anàlisi de projectes.

últims dies

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324