Diploma de Postgrau

Assistim al Big Bang del gènere fantàstic en totes les seves expressions. Des de la literatura fins als videojocs, passant per les sèries de televisió i el cinema, les històries sobre altres mons i realitats més enllà de la nostra, l'evocació de misteris naturals o artificials o els relats plens de personatges foscos són omnipresents. La capacitat per a l'evasió i la reflexió del fantàstic, la seva creativitat intrínseca i el seu innegable atractiu per a una audiència universal, fan del gènere un valor segur dins de les indústries culturals. El fantàstic és una de les expressions més consolidades del passat, present i futur del cinema i altres continguts audiovisuals, tant en termes creatius com industrials. El fantàstic és cultura, creativitat i indústria.

Data: 17 octubre 2018

Títol: Desenvolupament i Comercialització de Projectes de Cinema Fantàstic i Ficció Contemporània (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Idioma: castellà

En aquest context es requereixen professionals que dominin les claus d'un gènere que s'estableix en uns codis molt definits, però que és capaç de reinventar-se cíclicament per no deixar de sorprendre, espantar, emocionar i, en definitiva, entusiasmar l'espectador.

El programa de postgrau neix de la col·laboració de la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, un dels esdeveniments cinematogràfics més importants d'Europa. El prestigi com a festival competitiu especialitzat ha estat certificat internacionalment per la FIAPF (Federació Internacional d'Associacions de Productors Cinematogràfics) i per l'Acadèmia de les Ciències i Arts cinematogràfiques de Hollywood, que l'ha designat festival qualificat per als premis Oscar®.

Amb aquest programa de postgrau la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya aposten per formar professionals altament qualificats, amb coneixements específics sobre la branca de major transcendència dins el mercat i la cultura audiovisual actual.

Els estudiants del programa de postgrau en Desenvolupament i comercialització de projectes de cinema fantàstic i ficció contemporània (30 ECTS) desenvoluparan la capacitat de crear i valorar el potencial de noves idees i projectes per a cinema i altres mitjans audiovisuals, i seran capaços de plantejar les formes més adients de comercialització i promoció de productes audiovisuals tenint en compte les particularitats expressives, creatives i industrials del gènere.

Pròxima matrícula:

Juny 2018
Per als cursos que inicien docència al setembre/octubre

Desembre 2018
Per als cursos que inicien docència al febrer/març

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789
Telèfon de contacteEx.: 4585324

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe