Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius

Diploma de Postgrau

Actualment els esdeveniments són referència i motor de ciutats, grups socials i projectes empresarials. El seu èxit està vinculat a la bona gestió i als coneixements d'unes bones pràctiques establertes com a referent.

Data: 17 octubre 2018

Títol: Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius

Durant les últimes dècades, els esdeveniments han estat objecte d'estudi de diferents disciplines, i han acabat establint una nova línia de coneixement reconeguda internacionalment.

Els Event Studies posen a disposició dels professionals, estudiants i comunitat científica tant les tècniques de gestió i els coneixements pràctics, com espais teòrics i de reflexió en aquest camp.

El postgrau de Gestió d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons o altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb diferents empreses i institucions. Actualment aquest programa té com a socis col·laboradors les següents empreses:

• Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona)
  • 4YFN Mobile World Capital Barcelona

També disposem d'un ampli programa de pràctiques amb diverses empreses associades de diferents sectors, situades a diferents països.

Per a més informació et convidem també a visitar el blog: #UOCeventos

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de la següent adreça electrònica: programa_eventos@uoc.edu.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Pròxima matrícula

Per als cursos que inicien docència al febrer i març

Juny
Per als cursos que inicien docència el mes de setembre i octubre

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Amb la col·laboració de:

mwcb-logo
sonar-logo

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada 20% dte.
A partir del 30 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789