Producció Especialitzada d'Esdeveniments

Curs

El curs de Producció especialitzada en esdeveniments aproxima els estudiants a la producció d'esdeveniments, des del disseny i preparació, fins al desenvolupament i la clausura.

Data: 14 març 2018

Títol: Producció Especialitzada d'Esdeveniments

Les experiències i les bones pràctiques ens ajudaran a identificar les millors maneres d'organitzar i resoldre reptes que poden sorgir al llarg de la producció d'un festival, una marató o una fira. Al final del curs l'estudiant haurà vist aspectes de planificació, de riscos i seguretat, de logística, i també cronogrames, gestió d'espais, etc.

Aquest curs es desenvolupa en el marc del Postgrau de Gestió d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius, un postgrau que t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons o altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb diferents empreses i institucions. Actualment aquest programa té com a socis col·laboradors les següents empreses:

• Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona)
  • 4YFN Mobile World Capital Barcelona

També disposem d'un ampli programa de pràctiques amb diverses empreses associades de diferents sectors, situades a diferents països.

Per a més informació et convidem també a visitar el blog: #UOCeventos

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de la següent adreça electrònica: programa_eventos@uoc.edu.

Pròxima matrícula

Per als cursos que inicien docència al febrer i març

Juny
Per als cursos que inicien docència el mes de setembre i octubre

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Amb la col·laboració de:

mwcb-logo
sonar-logo

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada 20% dte.
A partir del 30 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789