Gestió Empresarial d'Esdeveniments

Curs

El curs de Gestió Empresarial d'Esdeveniments aporta els coneixements necessaris per a orientar i preparar l'estudiant en els diferents aspectes de la gestió especialitzada en esdeveniments.

Data: 14 març 2018

Títol: Gestió Empresarial d'Esdeveniments

El curs està orientat a conèixer les tècniques clau de l'organització i gestió, tocant temes com els recursos jurídics, el finançament i els pressupostos, les habilitats directives, recursos humans, contractació, drets d'autor, tècniques de negociació, metodologies d'avaluació i auditoria (auditing), entre d'altres disciplines.

També s'aportarà informació sobre les últimes innovacions,  de caràcter tecnològic i social,  que siguin destacades per al sector.

Aquest curs es desenvolupa en el marc del postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius, l'estudi del qual t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons, entre altres moltes competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i aquests coneixements adquirits estan enfocats a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb empreses i institucions, situades a diferents països. Actualment, aquest programa té com a socis col·laboradors les empreses següents:

Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona).

4YFN Mobile World Capital Barcelona.

Per a més informació et convidem a visitar el nostre blog:#UOCeventos

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de la nostra adreça electrònica: programa_eventos@uoc.edu.

Paraules Clau:

Curs, gestió empresarial d'esdeveniments, gestió especialitzada, tècniques clau, organització i gestió, recursos jurídics,  finançament, pressupostos, habilitats directives, recursos humans, contractació, drets d'autor, tècniques de negociació, metodologies d'avaluació, auditoria, auditing, disciplines, Sónar, Mobile World, gestió econòmica, gestió de qualitat, audiències.

Fracciona el pagament en quotes

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Amb la col·laboració de:

sonar-logo
mwcb-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789