Gestió Empresarial d'Esdeveniments

Curs

El curs de Gestió empresarial d'esdeveniments aporta els coneixements necessaris per a orientar i preparar l'estudiant en els diferents aspectes de la gestió especialitzada en esdeveniments.

Data: 14 març 2018

Títol: Gestió Empresarial d'Esdeveniments

Les unitats estan orientades a conèixer les tècniques clau de l'organització i gestió, tocant temes com els recursos jurídics, el finançament i els pressupostos, les habilitats directives, recursos humans, contractació, drets d'autor, tècniques de negociació, metodologies d'avaluació i auditoria (auditing), entre d'altres.

També s'aportarà informació sobre les últimes innovacions de caràcter tecnològic i social que siguin destacades per al sector.

Aquest curs es desenvolupa en el marc del Postgrau de Gestió d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius, un postgrau que t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons o altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb diferents empreses i institucions. Actualment aquest programa té com a socis col·laboradors les següents empreses:

• Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona)
  • 4YFN Mobile World Capital Barcelona

També disposem d'un ampli programa de pràctiques amb diverses empreses associades de diferents sectors, situades a diferents països.

Per a més informació et convidem també a visitar el blog: #UOCeventos

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de la següent adreça electrònica: programa_eventos@uoc.edu.

Propera matrícula

Desembre 2017
Per a programes que inicien docència durant febrer/març

Telèfon fixEx.: 932532300