Gestió Empresarial d'Esdeveniments

Curs

El curs de Gestió Empresarial d'Esdeveniments aporta els coneixements necessaris per a orientar i preparar l'estudiant en els diferents aspectes de la gestió especialitzada en esdeveniments.

Data: 13 març 2019

Títol: Gestió Empresarial d'Esdeveniments

El curs està orientat a conèixer les tècniques clau de l'organització i gestió, tocant temes com els recursos jurídics, el finançament i els pressupostos, les habilitats directives, recursos humans, contractació, drets d'autor, tècniques de negociació, metodologies d'avaluació i auditoria (auditing), entre d'altres disciplines.

També s'aportarà informació sobre les últimes innovacions,  de caràcter tecnològic i social,  que siguin destacades per al sector.

Aquest curs es desenvolupa en el marc del postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius, l'estudi del qual t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons, entre altres moltes competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i aquests coneixements adquirits estan enfocats a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb empreses i institucions, situades a diferents països. Actualment, aquest programa té com a socis col·laboradors les empreses següents:

Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona).

4YFN Mobile World Capital Barcelona.

Per a més informació et convidem a visitar el nostre blog#UOCeventos

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de la nostra adreça electrònica: programa_eventos@uoc.edu

Pròxima matrícula:

Juny 2018
Per als cursos que inicien docència al setembre/octubre

Desembre 2018
Per als cursos que inicien docència al febrer/març

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

Amb la col·laboració de: