Comunicació, Màrqueting i TIC d'Esdeveniments

Curs

El curs de Comunicació, màrqueting i TIC d'esdeveniments, dins dels estudis de formació de Postgrau, introdueix a l'estudiant en les diferents tècniques de màrqueting i comunicació d'esdeveniments, en el marc de la societat de la informació i el coneixement (l'ús de les TIC).

Data: 17 octubre 2018

Títol: Comunicació, Màrqueting i TIC d'Esdeveniments

Entenent el màrqueting com a estratègia global, s'aporten coneixements sobre els esdeveniments i les seves especificacions, el màrqueting estratègic i el màrqueting mix.

El contingut d'aquest curs donarà competències bàsicament pràctiques, per a poder implementar estratègies de comunicació i màrqueting en esdeveniments reals. Es treballen aspectes com la comunicació, la publicitat, les relacions públiques i protocol, entre d'altres.

Aquest curs es desenvolupa en el marc del Postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius, l'estudi del qual t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons, entre moltes altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb diferents empreses i institucions. Actualment aquest programa té com a socis col·laboradors les empreses següents:

Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona)

4YFN Mobile World Capital Barcelona

També disposem d'un ampli programa de pràctiques amb diverses empreses associades de diferents sectors, a diferents països.

Per a més informació et convidem a visitar el nostre blog: #UOCeventos

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de la nostra adreça electrònica: programa_eventos@uoc.edu.

Paraules Clau:

Curs, Màrqueting, Màrqueting Estratègic,  Màrqueting mix, Comunicació, TIC, Esdeveniments, Estratègies de Comunicació i Màrqueting, Pla de Comunicació i Màrqueting, Estratègia Global, Sónar, Mobile World, Tècniques de Comunicació i TIC, DAFO, Comunicació d'Esdeveniments, Estratègies de Màrqueting, Màrqueting Digital.

Pròxima matrícula:

Juny 2018
Per als cursos que inicien docència al setembre/octubre

Desembre 2018
Per als cursos que inicien docència al febrer/març

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Amb la col·laboració de:

sonar-logo
mwcb-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Telèfon fixEx.: 932532300