Tecnologies de la Telecomunicació

Grau

El paper estratègic de les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) i la seva aplicació creixent en els diferents sectors de l'economia ha disparat la demanda de professionals de les telecomunicacions. La gestió tecnològica de la informació s'ha convertit en un element indispensable per al funcionament de qualsevol negoci, empresa o institució.

Inici: 21 febrer 2018

Títol: Tecnologies de la Telecomunicació

Si tens un Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) consulta els reconeixements de crèdits del Grau de Teconologies de la Telecomunicació.

Dins d'aquest context, la UOC ofereix el grau de Tecnologies de la Telecomunicació, una titulació oficial d'alt nivell i rigor acadèmic que acredita el graduat com a enginyer tècnic de telecomunicació perquè pugui exercir professionalment en aquest àmbit.

El graduat en Tecnologies de la Comunicació és un professional capaç de dissenyar, analitzar, implementar, explotar i gestionar sistemes, components i processos de l'àmbit de les TIC. A part dels coneixements tecnològics, aquest programa també forma l'estudiant en la gestió de projectes i organitzacions, i altres competències transversals.

A part de la formació comuna obligatòria, l'estudiant s'especialitza en un àmbit de tecnologia específic:

• Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació
  • Enginyeria Telemàtica
  • Enginyeria de Sistemes Audiovisuals

El grau proporciona una formació tant teòrica com pràctica en telecomunicacions. La UOC proporciona els recursos tecnològics necessaris per a desenvolupar les assignatures aplicades, per mitjà de laboratoris virtuals i entorns de simulació, programari, laboratori a casa i laboratoris remots.

L'equip docent està integrat per un professorat que combina el coneixement de l'entorn professional amb la dimensió acadèmica. A més, la UOC té vint anys d'experiència oferint formació universitària en l'àmbit de les telecomunicacions, modalitat en línia. Som pioners a oferir formació en línia en aquest àrea de coneixement, a escala estatal, en els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Titulació oficial

El grau de Tecnologies de la Telecomunicació de la UOC condueix a l'obtenció d'un títol oficial i homologat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport en el Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, publicat en el BOE núm. 34-2013 el 8 de febrer de 2013.

Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país

Consulta més detalls sobre:

+ Qualitat titulació

+ Homologació

+ Legalització

Premis i reconeixements

Acreditació de qualitat otorgada per l'European Quality Assurance Network for Informatics Education (EQANIE)

Accés obert

Sol·licita l'accés

Inici de docència: febrer

Omple el formulari i accedeix de manera gratuïta i sense compromís al Campus Virtual

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada fins al 8% dte., si et matricules fins al 19 de desembre inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu grau en quotes.

Titula't en #eltuquevolsser

Telèfon fixEx.: 932532300