Tecnologies de la Telecomunicació

Grau

El paper estratègic de les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) i la seva aplicació creixent en els diferents sectors de l'economia ha disparat la demanda de professionals de les telecomunicacions. La gestió tecnològica de la informació s'ha convertit en un element indispensable per al funcionament de qualsevol negoci, empresa o institució.

Inici: 20 setembre 2017

Títol: Tecnologies de la Telecomunicació

Si tens un Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) consulta els reconeixements de crèdits del Grau de Teconologies de la Telecomunicació.

Dins d'aquest context, la UOC ofereix el grau de Tecnologies de la Telecomunicació, una titulació oficial d'alt nivell i rigor acadèmic que acredita el graduat com a enginyer tècnic de telecomunicació perquè pugui exercir professionalment en aquest àmbit.

El graduat en Tecnologies de la Comunicació és un professional capaç de dissenyar, analitzar, implementar, explotar i gestionar sistemes, components i processos de l'àmbit de les TIC. A part dels coneixements tecnològics, aquest programa també forma l'estudiant en la gestió de projectes i organitzacions, i altres competències transversals.

A part de la formació comuna obligatòria, l'estudiant s'especialitza en un àmbit de tecnologia específic:

• Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació
  • Enginyeria Telemàtica
  • Enginyeria de Sistemes Audiovisuals

El grau proporciona una formació tant teòrica com pràctica en telecomunicacions. La UOC proporciona els recursos tecnològics necessaris per a desenvolupar les assignatures aplicades, per mitjà de laboratoris virtuals i entorns de simulació, programari, laboratori a casa i laboratoris remots.

L'equip docent està integrat per un professorat que combina el coneixement de l'entorn professional amb la dimensió acadèmica. A més, la UOC té vint anys d'experiència oferint formació universitària en l'àmbit de les telecomunicacions, modalitat en línia. Som pioners a oferir formació en línia en aquest àrea de coneixement, a escala estatal, en els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.

Sessió informativa
6 i 7 de setembre Inscriu-te!

Presencial

6 de setembre, 17.30 h Edifici 22@. Rbla. Poble Nou, 156, Sala -1H i -1B Barcelona.

Online
7 de setembre, 18.00 h (horari GMT+1h; Barcelona). Presentació en directe a través del següent enllaç. (És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

Premis i reconeixements

Acreditació de qualitat otorgada per l'European Quality Assurance Network for Informatics Education (EQANIE)

Accés obert

Sol·licita l'accés

Inici de docència: setembre

Podràs accedir al Campus Virtual i tenir el suport d'un tutor especialitzat

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada fins al 8% dte., si et matricules fins al 30 de juny inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu grau o màster universitari en quotes.

Titula't en #eltuquevolsser

Telèfon fixEx.: 932532300