Màrqueting i Investigació de Mercats

Grau

El grau de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC proporciona un coneixement ampli de les diferents àrees de valor de l'empresa i aprofundeix en l'àmbit del màrqueting i en les funcions específiques de la investigació de mercats.

Títol: Màrqueting i Investigació de Mercats

El grau online de Màrqueting i Investigació de Mercats ofereix a l'estudiant les capacitats analítiques i directives exigides en un entorn altament dinàmic com l'actual, on la competitivitat de les empreses està determinada per l'adaptació ràpida al medi i la capacitat d'innovació.

La titulació proporciona una formació d'alt nivell i rigor acadèmic, i incorpora les tendències i els nous reptes que es dibuixen en la societat de la informació i el coneixement (SIC) actual.

L'orientació del grau de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC és clarament professionalitzadora, ja que prepara l'estudiant per a incorporar-se a qualsevol institució pública o privada del sector, i per a iniciar el seu propi negoci.

El grau a distància de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC ofereix la possibilitat d'aprofundir en les quatre especialitzacions que actualment tenen més demanda:

• Direcció de la comunicació integrada en el màrqueting
  • Direcció comercial o de vendes
  • Desenvolupament internacional del negoci o màrqueting global
  • Direcció de negoci i comerç electrònic

Des de la UOC som conscients de la importància, dins del món del màrqueting, de saber administrar i utilitzar correctament les tecnologies de la informació (TIC) més adequades per al coneixement del mercat i la presa de decisions de màrqueting, i de planificar i gestionar el temps d'una manera òptima. També donem les eines perquè l'estudiant sàpiga comunicar-se adequadament, tant per escrit com oralment, en llengua pròpia i en anglès. I tot això, practicant i difonent un comportament innovador, dialogant, ètic i responsable.

Segueix-nos a : @UOCecoempresa - #UOCempresa

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Sessió informativa
4 i 6 de setembre Inscriu-te!

Presencial

4 de setembre, 18.00 h Seu central. Av. Tibidabo, 39-43, Sala Josep, Laporte Barcelona.

Online
6 de setembre, 15.00 h (horari GMT+1h; Barcelona). Presentació en directe a través del següent enllaç. (És aconsellable connectar-se a la sessió deu minuts abans de l'inici).

Proper accés:
octubre 2017

Inici de docència: setembre

Podràs accedir al Campus Virtual i tenir el suport d'un tutor especialitzat

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789