Màrqueting i Investigació de Mercats

Grau

El grau de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC proporciona un coneixement ampli de les diferents àrees de valor de l'empresa i aprofundeix en l'àmbit del màrqueting i en les funcions específiques de la investigació de mercats.

Inici: 21 febrer 2018

Títol: Màrqueting i Investigació de Mercats

El grau online de Màrqueting i Investigació de Mercats ofereix a l'estudiant les capacitats analítiques i directives exigides en un entorn altament dinàmic com l'actual, on la competitivitat de les empreses està determinada per l'adaptació ràpida al medi i la capacitat d'innovació.

La titulació proporciona una formació d'alt nivell i rigor acadèmic, i incorpora les tendències i els nous reptes que es dibuixen en la societat de la informació i el coneixement (SIC) actual.

L'orientació del grau de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC és clarament professionalitzadora, ja que prepara l'estudiant per a incorporar-se a qualsevol institució pública o privada del sector, i per a iniciar el seu propi negoci.

El grau a distància de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC ofereix la possibilitat d'aprofundir en les quatre especialitzacions que actualment tenen més demanda:

• Direcció de la comunicació integrada en el màrqueting
  • Direcció comercial o de vendes
  • Desenvolupament internacional del negoci o màrqueting global
  • Direcció de negoci i comerç electrònic

Des de la UOC som conscients de la importància, dins del món del màrqueting, de saber administrar i utilitzar correctament les tecnologies de la informació (TIC) més adequades per al coneixement del mercat i la presa de decisions de màrqueting, i de planificar i gestionar el temps d'una manera òptima. També donem les eines perquè l'estudiant sàpiga comunicar-se adequadament, tant per escrit com oralment, en llengua pròpia i en anglès. I tot això, practicant i difonent un comportament innovador, dialogant, ètic i responsable.

Segueix-nos a : @UOCecoempresa - #UOCempresa

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Titulació oficial

El grau de Màrqueting i Investigació de Mercats de la UOC condueix a l'obtenció d'un títol oficial i homologat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport en el Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, publicat en el BOE núm. 34-2013 el 8 de febrer de 2013.

Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país

Consulta més detalls sobre:

+ Qualitat titulació

+ Homologació

+ Legalització

Accés obert

Sol·licita l'accés

Inici de docència: febrer

Omple el formulari i accedeix de manera gratuïta i sense compromís al Campus Virtual

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Amb la col·laboració de:

logo cmb

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada fins al 8% dte., si et matricules fins al 19 de desembre inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu grau en quotes.

Titula't en #eltuquevolsser

Telèfon fixEx.: 932532300