Història, Geografia i Història de l'Art (interuniversitari: UOC, UdL)

Grau

El grau d'Història, Geografia i Història de l'Art està dissenyat per formar professionals en la comprensió multidisciplinària del nostre món i per donar resposta a una demanda creixent de contextualització per part de la societat i de continguts per part de les indústries de la comunicació.

Inici: 21 febrer 2018

Títol: Història, Geografia i Història de l'Art (interuniversitari: UOC, UdL)

La història, la geografia i l'art permeten aprofundir en el coneixement racional i crític tant del passat i el llegat de les diferents civilitzacions, com de la cultura i l'entorn propers. Per tant, la combinació de les tres disciplines és la millor estratègia per a entendre la complexitat del present.

El grau d'Història, Geografia i Història de l'Art està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat de Lleida (UdL). El programa interuniversitari permet sumar l'experiència i el prestigi del professorat de dos centres amb una trajectòria amb dècades d'experiència docent i investigadora.

La història aporta una comprensió útil dels processos de canvi i de continuïtat, base de l'evolució humana, del desenvolupament de les nacions i les comunitats polítiques, i de la construcció d'un relat col·lectiu del passat. La geografia comprèn el desenvolupament equilibrat i sostenible, l'ordenació i la planificació del territori, però també els nous avanços cientificotècnics de la cartografia automàtica i els sistemes d'informació geogràfica (SIG). I la història de l'art té una transversalitat que la dota tant per a l'estudi d'obres o moviments concrets, com de conceptes propis de la teoria de l'art.

A part de la formació comuna obligatòria, el grau d'Història, Geografia i Història de l'Art permet, mitjançant les assignatures optatives, que cada alumne defineixi l'itinerari que s'adapti millor als seus interessos, necessitats i expectatives, prioritzant una disciplina o la barreja d'aquestes.

L'estudiant adquireix una mirada interdisciplinària, el domini de les eines metodològiques de cada àmbit i desenvolupa la capacitat d'analitzar, comprendre i interpretar la diversitat històrica, cultural i artística, competències que li permetran convertir-se en un professional flexible, capaç d'adaptar-se a un mercat laboral condicionat pels canvis i transformacions continus de la societat.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

El grau d' Història, Geografia i Història de l'Art de la UOC condueix a l'obtenció d'un títol oficial i homologat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport en el Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, publicat en el BOE núm. 34-2013 el 8 de febrer de 2013.

Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país

Consulta més detalls sobre:

+ Qualitat titulació

+ Homologació

+ Legalització

Accés obert

Sol·licita l'accés

Inici de docència: febrer

Omple el formulari i accedeix de manera gratuïta i sense compromís al Campus Virtual

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Juntament amb:

logo-udl

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada fins al 8% dte., si et matricules fins al 19 de desembre inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu grau en quotes.

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789